06-01-2017, 11:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2017, 11:12 PM ja muutjaks oli jansa.)
Vestan siia õpetliku jutukese Itaalia päritolu autost.
Ostsin ta eelmisel kevadel.
Kõik nagu 'Ära saa tünni' reklaamis, aga vastupidi.
Läksin Kadaka teele mingisse aeda, müüja oli tõmmu, kongus nina, vuntside ja kuldhambaga grusiini-tüüpi venelane, käed käisid jutu saateks nagu arbuusimüüjal, jutt ise oli mahlakas.
Autol aknapealne vin kinni kaetud, maksuamet pidi luuramas käima.
Toodud Leedust, 'hulgimüüjalt'.
Numbrid küljes suvalised, ei Itaalia transiite, ei Leedu transiite, täiesti suvalised Itaalia numbrid.
Maksad sulas, hind mõnusam loomulikult.
Paberimajanduses tahtis meie grusiin end muidugi vahelt välja jätta, aga millegipärast see siiski ei õnnestunud, ei mäleta täpselt, miks. Itaalia paberite ja minu-grusiini vahelise ostu-müügilepinguga läksin ise arki.
ARK-is pidin siiski seletuse kirjutama, kuidas, kellelt jne auto ostsin, kuna pädevaid numbreid polnud, ei algupäraseid, ei transiite. ARK pesi end selle lükkega vastutusest puhtaks. Kui mingi jama oleks kerkinud. No et tagaotsitav vms.
Aga auto on aus, raisk!
Ma ei kõhelnud mitte hetkekski selle ostu juures.
Null viga (käisin ikka tuttavast töökojast läbi), puhas, terve, paar täket siin-seal. Põhja all pole roostetäppigi.
Too hetk oli 12 aastat vana, kellal 200k (nagu ikka Olen omanud u. sama vana sama tootja autot, mis sai müüdud kui kellal oli ca 400k ja võrrelda väga hea. Salongi materjalid, nupud-lingid-värgid kõik samad. Kulumise vahe oli tõesti suur.
Ostsin ta eelmisel kevadel.
Kõik nagu 'Ära saa tünni' reklaamis, aga vastupidi.
Läksin Kadaka teele mingisse aeda, müüja oli tõmmu, kongus nina, vuntside ja kuldhambaga grusiini-tüüpi venelane, käed käisid jutu saateks nagu arbuusimüüjal, jutt ise oli mahlakas.
Autol aknapealne vin kinni kaetud, maksuamet pidi luuramas käima.
Toodud Leedust, 'hulgimüüjalt'.
Numbrid küljes suvalised, ei Itaalia transiite, ei Leedu transiite, täiesti suvalised Itaalia numbrid.
Maksad sulas, hind mõnusam loomulikult.
Paberimajanduses tahtis meie grusiin end muidugi vahelt välja jätta, aga millegipärast see siiski ei õnnestunud, ei mäleta täpselt, miks. Itaalia paberite ja minu-grusiini vahelise ostu-müügilepinguga läksin ise arki.
ARK-is pidin siiski seletuse kirjutama, kuidas, kellelt jne auto ostsin, kuna pädevaid numbreid polnud, ei algupäraseid, ei transiite. ARK pesi end selle lükkega vastutusest puhtaks. Kui mingi jama oleks kerkinud. No et tagaotsitav vms.
Aga auto on aus, raisk!
Ma ei kõhelnud mitte hetkekski selle ostu juures.
Null viga (käisin ikka tuttavast töökojast läbi), puhas, terve, paar täket siin-seal. Põhja all pole roostetäppigi.
Too hetk oli 12 aastat vana, kellal 200k (nagu ikka Olen omanud u. sama vana sama tootja autot, mis sai müüdud kui kellal oli ca 400k ja võrrelda väga hea. Salongi materjalid, nupud-lingid-värgid kõik samad. Kulumise vahe oli tõesti suur.