05-01-2017, 10:44 AM
(04-01-2017, 11:05 PM)tom255 Kirjutas:Nende TSI-dega pidigi väääääga palju probleeme olema kusjuures ja Itaalia 86t.km on muidugi teine äärmus Ma tegelen päevast päeva autodega aga Itaaliast autot ei soovita isegi vaenlasele,sest see maa on nr.1 automüügi pettustes,kui pole keritud siis on uppunud,kui pole uppunud siis on varastatud jne. jne.jne.Mul on paar päris mahlakat näidet Itaaliast pärit autodega aga pole suurem asi kirjamees ja ei viitsi neid lugusi siia trükkida,kui kellegi huvi siis võib helistada .Aga jah,selle kerimisega on probleeme igal pool mitte ainult Eestis,mina toon küll oksjonitelt autosi aga juhtub ka sinna autosi mille viimane ametlik hooldus on tehtud 7-80 t.km pealt ja seda umbes paari aastaga peale ostu ja siis müügis on 6 aastat hiljem 120 läbisõiduga ,rool nagu räbal,nupud kulunud jne.Nii,et Euroopas teevad seda inimesed teadlikult juba,et ametlikud hooldused lõpetatakse ja tehakse hooldusi nurga taga või kodus pukkide otsas,ilmselt ka ülevaatusel tutvused jne jne jne.sellest teemast võikski jahuma jääda ja nagu aru saate siis pole see probleem vaid meil siin vaid üleüldine kuna auto tööstus on BIG BUSINESS ! Kuna on leiva järel vaata,et kohe järgmine vajaduselt.(27-08-2016, 11:50 PM)indrek Kirjutas: Kunagi ei tea, meie sõidame kuus ca 1000-1500 km ja kui ostaksime tutika auto, siis 5 aasta pärast oleks 75-85 k kella peal. 10 aastaga 150 k. Alati on võimalik, iseasi, kui palju neid leida on ja samas küsiks siis ka müügi ajal suurema summa ka, kui nende eest, mis on sõitnud 300 k sama perioodi jooksul ju. Iga inimene teab, et iga asi, mis liigub, see ka kulub ja iga 100 k km annab autole ikka omajagu väsimust juurde ja ressurssi vähemaks, isegi kui kõik tundub hea.
Igatahes, mida väiksem on läbisõit, seda suurema tõenäosusega on auto parem, aga muidugi on erandeid.
Samas on tänapäevaste autodel teine äärmus!
Vaatad et yess! Läbisõit 100t+ km "alles sissesõit tehtud" aga tutkit!
Linna auto kes ummikutes passib ja uued mootorid nii kuumaks aetud, et toredaid euronorme täita. Põlevad need longlife õlid õlikanalitesse kinni, lisades tühikäigul tiksuva mootori, kus õlirõhud väikesed, lõppeb selle mootori ressurss juba 100t+ kilomeetri piiril, jutt eriti aktuaalne bensukatega!
Seega eriti ettevaatlik tuleks olla lõunamaa autodega ja bensiinimootoritega. Tuttaval lõppes itaaliast pärit TSI wolkar otsa ja spidol oli alla 86t+ km
Kui lahti võeti, öeldi et remontida pole seal miskit!