30-12-2016, 10:15 AM
(30-12-2016, 12:19 AM)Mike22 Kirjutas:(29-12-2016, 11:41 PM)dexter Kirjutas: Väga lahe, et selliseid vanureid taastatakse. Ma väga austan ja hindan inimest kes selle töö ette võtab ja ka lõpuni viib.
Aga minupoolne märkus, kuigi nüüd hilja natuke targutada, nii et ära ehk võta tõsiselt väga: nimelt ei tohiks keevitusi teha plekk pleki peale ja punktidega, vaid ikka serv servaga ja täiskeevitusega. Kõik see mis jääb kahe pleki vahele, see hakkab mõne aja pärast end välja pressima. Pahtel sellise asja täiteks kohe kindlasti ei sobiks. Võiks teinekord kasvõi korraliku epo enne pahteldust alla panna. Veel parem kui keretinaga teha pahtli asemel või kõige parem siis serv servaga plekk keevitada. Aga nagu ütlesin, tagantjärgi pole hea targutada ja minupoolt suur austus, et selline töö sellises mahus ette on võetud!
Parimat
Tänan märkuse eest! Ise ei tee, tuttavate tuttav teeb, ja pigem hobikorras, ideaalset tulemust ei aja selle raha eest. Aga ikka väga lahe ja maasikas tuleb välja.Suur töö igal juhul tehtud ja veel suur töö kokkupanemine varsti tuleb
Selle vanakesega plaanin sõita ainult kevade lõpp-suvi-sügise algus, et säilitada võimalikult kaua see iludus!
Talveks A8 4.2 quattro, mis õnneks ei hakka roostetama
Arusaadav ja nagu ütlesin, tubli töö igal juhul. Paljud on selleks ajaks juba käega löönud ja poolik masin juba müügis.
Aga et asi vähe kauem püsiks, proovi kõik sisekoopad ja õõnsused ronivat vaha täis uputada. Eriti keskenud kohtadele mida keevitati. Asi ronib keevituspooride vahele ja eemaldab sealt niiskuse. Samuti kaitseb keevituse kõrval kuumakahjustusi saanud plekki. Soovitav see kindlasti enne komplekteerimist ära teha, sest sellised möginad on reeglina väga lenduvad ja mäârivad.
Parimat
Tauris