27-12-2016, 04:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2016, 04:32 PM ja muutjaks oli MbLammutus.)
Muidugi on nad täiesti erinevad. Tööpõhimõte vedrustusel on erinev ju. Universaalil teeb kogu töö ära nivooamort. Vedru on hoopis pehmem kui sedaanil. Üldiselt kahtlen kas asi on üldse vedrude purunemises. Amort tõstab ja langetab autot. Vedru ei puutu üldse kõrgusesse. Katki võib olla hoopis regulaator, mis annab siis vastava reguleeringu tagasillale või on selle regulaatori hoovastik purunenud. Asub see tagasilla juures. Kui on vaja kasutatud vedrusid siis võib panna ka kasutatud. Meil on olemas, 15 eur tk. Ka regulaator peaks olemas olema. Kui auto näiteks hüppab siis on katki rõhupaunad. Üldiselt tasuks auto asjatundjate juurde viia kui ise ehitama hakates.
Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236