19-12-2016, 11:36 AM
C63 hääl on võimas jah, ma olen neid videosid nädalavahetusehommikutel voodis vedeledes sageli vaadanud. C63 puhul lihtsalt ongi summuti suhteliselt vaba hingamisega võrreldes kõigi teiste M156 mootoriga autodega.
Ma lasin oma ML63'l eesmised resokad ära võtta Jõujaamas, sai ka hääle natuke paremaks. ML'il on see ikka väga maha vaigistatud originaalis, pole peaaegu üldse V8 häält kuulda. Ilma resokateta läks paremaks, aga endiselt on ikka selgelt vaikses otsas. Samas ML ei ole väga paarutamise auto ka. Sellegipoolest kaalun resokad tagasi panna ja tagumised pütid mingite veidi vabamate vastu vahetada.
See IPE tämber mulle ei meeldi eriti. Ja üldse, enamik C63 aftermarket väljalaskeid on üsna vulgaarselt lärmakad ning lasevad terava resonantsi sisse teatud pööretel. See meenutab mulle põlveotsatuuningut, mitte kvaliteetset kõlalaboris ehitatud väljalaset.
Minu meelest selline -> https://www.youtube.com/watch?v=cLRhgz-Yej0 on palju viisakam, ei paugu ja tärise. Saan aru, et stock väljalase, va X-pipe.
Ma lasin oma ML63'l eesmised resokad ära võtta Jõujaamas, sai ka hääle natuke paremaks. ML'il on see ikka väga maha vaigistatud originaalis, pole peaaegu üldse V8 häält kuulda. Ilma resokateta läks paremaks, aga endiselt on ikka selgelt vaikses otsas. Samas ML ei ole väga paarutamise auto ka. Sellegipoolest kaalun resokad tagasi panna ja tagumised pütid mingite veidi vabamate vastu vahetada.
See IPE tämber mulle ei meeldi eriti. Ja üldse, enamik C63 aftermarket väljalaskeid on üsna vulgaarselt lärmakad ning lasevad terava resonantsi sisse teatud pööretel. See meenutab mulle põlveotsatuuningut, mitte kvaliteetset kõlalaboris ehitatud väljalaset.
Minu meelest selline -> https://www.youtube.com/watch?v=cLRhgz-Yej0 on palju viisakam, ei paugu ja tärise. Saan aru, et stock väljalase, va X-pipe.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio