15-12-2016, 02:35 PM
(15-12-2016, 01:12 PM)stihl Kirjutas:(15-12-2016, 12:11 PM)hents99 Kirjutas: Küll aga võib tulevikus ülevaatusel probleem tekkida, kui hakatakse Obd kaudu parameetreid vaatama.
Noh, loodame, et see juhtub alles X aasta pärast.
Pigem jõuavad enne veel numbrituvastusega kaamerad, mille hind kogu aeg langeb, igale poole ÜV punktidesse üles toppida.
Kütusekulu langeb juba kasvüi selle arvelt, et midagi pole vaja enam põletada ega aeg-ajalt kuumaks ajada.
Lisaks muud asjad.
Kuuldavasti pidavat juba üsna pea tulema.
Tegelt see tühja toruga diisel haiseb rõvedalt, silmadki ajab kipitama (Selliseid on ikka VÄÄÄGA palju liiklemas, ma pakun ca 30% ~10a vanustest autodest)
Katalüsaator võiks ikka alla jääda.
Ma olen isegi mõne DPF`i välja kirjutanud lisaks muu tuuninguga.
Viimati tegin ühel volkaril DPF väljakirjutamise asemel hoopis põletusprotsesse, mingi aja tagant korduvalt ja tulemus sai päris hea.
Ühel maadsta kuuel oli DPF nii kinni, et heitgaasid punnitasid end välja vedrudega pinget hoidvast liitekohast, mootoriruumis.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering