08-12-2016, 10:06 PM
Tere
Isiklikult on W220 diisliga kokkupuutunud juba aastast 2003. Peab nentima, et tegemist on vägagi mõnusa ja sujuva kulgemise masinaga. Seda ka võrreldes W221, mille juhitavus on palju konkreetsem ja seetõttu kiirused ka suuremad. Aga W220 roolis on tõesti tunda, et pulsisagedus väheneb.
Tehnilise kohapealt on kõik enam-vähem ok, aga ainult rooste on tõesti suur vaenlane. Kui aga roosteussil mitte lasta hambaid sisse lüüa siis pole suur probleem aga see eeldab vastavat töötlust.
Paljud probleemid selle autoga saavad alguse puudulikust hooldusest. Näiteks airmaticu pump, sellel on sees niiskuse eemaldamiseks graanulid mida on mõistlik vahetevahel kuivatada, lisaks ka muidugi veel filter mida tasub ka vahetada.
Varuosade hinnad on ka igati mõistlikud, airmaticu amordi saab juba 350 euri eest kätte jne.
Isiklikult on W220 diisliga kokkupuutunud juba aastast 2003. Peab nentima, et tegemist on vägagi mõnusa ja sujuva kulgemise masinaga. Seda ka võrreldes W221, mille juhitavus on palju konkreetsem ja seetõttu kiirused ka suuremad. Aga W220 roolis on tõesti tunda, et pulsisagedus väheneb.
Tehnilise kohapealt on kõik enam-vähem ok, aga ainult rooste on tõesti suur vaenlane. Kui aga roosteussil mitte lasta hambaid sisse lüüa siis pole suur probleem aga see eeldab vastavat töötlust.
Paljud probleemid selle autoga saavad alguse puudulikust hooldusest. Näiteks airmaticu pump, sellel on sees niiskuse eemaldamiseks graanulid mida on mõistlik vahetevahel kuivatada, lisaks ka muidugi veel filter mida tasub ka vahetada.
Varuosade hinnad on ka igati mõistlikud, airmaticu amordi saab juba 350 euri eest kätte jne.
Cl55 AMG