08-12-2016, 09:22 PM
(08-12-2016, 02:31 PM)v6sa Kirjutas:Pumba klapp ei lase KSP kolbe täis, vaid täidetakse nii palju kui vaja et vältida liigset energia raiskamist. Ehk külmast peast reguleerib lati klapp, et kütuse läbivool oleks max, et kütus üles soojendada. Teatud temperatuurist toimetab pumba klapp vastavalt koormusele KSP täituvust. Kui sõidad ühtlase kiirusega siis milleks vaja kütust ringi pumbata. Liigne energia kulu. Täidetakse KSP ainult vaja mineva kütuse kogusega.(08-12-2016, 02:03 PM)meego Kirjutas: Uuematel autodel reguleeritakse lati rõhku 2 klapiga. Mingil hetkel lati rõhuklapiga ja teatud hetkel pumba küljes oleva klapiga.
Mismoodi pumbal olev klapp toimib? Laseb liigse labaselt tagasivoolu?
Vabandan kirja vigade pärast, pole Eestis.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678