10-03-2007, 05:14 PM
Tere!
Loetud päevad tagasi sain ootamatult 126 omanikuks.
Mersudega enne oluliselt kokku puutunud pole ja suurem-asi lukksepp ise ka ei ole.
Võibolla keegi viitsib mingeid vihjeid jagada, enne kui remontlaid väisama hakkan.
Auto ise pärist Saksamaalt ja järgmised hädad küljes:
1) Mootor käib ebaühtlaselt, tundub et üks silinder on tagant ära tühikäigul ning madalatel pööretel sõites(sellega kaasneb ebameeldiv värin ja vibratsioon), tuleb järgi kui pöördeid saab, siis kappab kui noor hobune. Käivitub ka siiani hästi nii soojalt kui külmalt. Kütusekulu 23-24l esimesed mõnisada km-t :wow:
Auto oli seisnud pool aastad Saksas eelnevalt.
2) Käigukast viskab kolmanda käigu sisse vahel päris järsult, vahel pehmemalt, muidu käib kenasti.
3) Elektrist ei tööta kesklukk, juhi el.aken, diagonaalis tagumine el aken, samuti tagumised istmesoojendused. Soojenduse nupul, mis ukse küljes, tuluke põleb koguaeg, ei reageeri lülitamisele ning teise ukse lüliti on üldse tumm. Tore oleks kui keegi oskab elektrikut soovitada, kes tunneb mersut ja tema hinge.
4)Lisaks sellele sooviksin targematelt teada, miks on istmesoojenduste lülitid ees dubleeritud, et konsoolil ja siis lisaks käiguvalitsa juures. Konsooli omad töötavad, aga käimari juures olevad on täitsa tummad.
5) Keskkonsoolil on lüliti autokummi kujutisega...selline tunne nagu ketti oleks ümber kummi kujutatud. Lülitades hakkab punane tuluke põlema. Mis funktsiooni see täidab?
6) Samuti on minu jaoks arusaamatu lüliti, mis sarnaneb tagaklaasisoojenduse omaga ja on kondiga ühel lülitil.
Oeh, päris pikk jutt sai.
Tänud igatahes:cool2:
Loetud päevad tagasi sain ootamatult 126 omanikuks.
Mersudega enne oluliselt kokku puutunud pole ja suurem-asi lukksepp ise ka ei ole.
Võibolla keegi viitsib mingeid vihjeid jagada, enne kui remontlaid väisama hakkan.
Auto ise pärist Saksamaalt ja järgmised hädad küljes:
1) Mootor käib ebaühtlaselt, tundub et üks silinder on tagant ära tühikäigul ning madalatel pööretel sõites(sellega kaasneb ebameeldiv värin ja vibratsioon), tuleb järgi kui pöördeid saab, siis kappab kui noor hobune. Käivitub ka siiani hästi nii soojalt kui külmalt. Kütusekulu 23-24l esimesed mõnisada km-t :wow:
Auto oli seisnud pool aastad Saksas eelnevalt.
2) Käigukast viskab kolmanda käigu sisse vahel päris järsult, vahel pehmemalt, muidu käib kenasti.
3) Elektrist ei tööta kesklukk, juhi el.aken, diagonaalis tagumine el aken, samuti tagumised istmesoojendused. Soojenduse nupul, mis ukse küljes, tuluke põleb koguaeg, ei reageeri lülitamisele ning teise ukse lüliti on üldse tumm. Tore oleks kui keegi oskab elektrikut soovitada, kes tunneb mersut ja tema hinge.
4)Lisaks sellele sooviksin targematelt teada, miks on istmesoojenduste lülitid ees dubleeritud, et konsoolil ja siis lisaks käiguvalitsa juures. Konsooli omad töötavad, aga käimari juures olevad on täitsa tummad.
5) Keskkonsoolil on lüliti autokummi kujutisega...selline tunne nagu ketti oleks ümber kummi kujutatud. Lülitades hakkab punane tuluke põlema. Mis funktsiooni see täidab?
6) Samuti on minu jaoks arusaamatu lüliti, mis sarnaneb tagaklaasisoojenduse omaga ja on kondiga ühel lülitil.
Oeh, päris pikk jutt sai.
Tänud igatahes:cool2: