25-11-2016, 11:52 PM
Tere,
Elektriline veesärgi lisasoojendus on absoluutselt kõigil mittesooja kliimaga turgudele (ehk siis juba alates Saksamaa laiuskraadidest) toodetud sellistel diislitel peal. Ta rakendub mu teada kuskil +7 kraadi juures ja nt enne facelifti sai spidomenüüst ise valida, kas soovid seda sees hoida või mitte.
Kuna väga efektiivsed diislid ei suuda iseennast soojendada, vaid muundavad kütuse peamiselt kineetiliseks energiaks, ei läheks meie kliimas sügisest kevadeni diiselauto üldse kunagi soojaks. Seega on kõik väikesed (ja sageli ka suuremad) diiselmootorid vastava süsteemiga varustet sõltumata autotootjast ning kui Su auto pole toodetud soojale turule (nagu Itaalia olnuks), peab vastav süsteem olemas olema ning toimima.
Termostaadi viga on võrdlemisi lihtne sõites tuvastada. Kui linnas ja tühikäigul temperatuur natuke kõrgemaks (nt kasvõi 70 C) läheb ning maanteele minnes jälle ära langeb, käib vesi pidevalt radiaatorist läbi ja jahtub maanteel sõidutuulega maha ning seega on termostaat pidevalt lahti ja vigane.
Parimate soovidega,
Tauno
Elektriline veesärgi lisasoojendus on absoluutselt kõigil mittesooja kliimaga turgudele (ehk siis juba alates Saksamaa laiuskraadidest) toodetud sellistel diislitel peal. Ta rakendub mu teada kuskil +7 kraadi juures ja nt enne facelifti sai spidomenüüst ise valida, kas soovid seda sees hoida või mitte.
Kuna väga efektiivsed diislid ei suuda iseennast soojendada, vaid muundavad kütuse peamiselt kineetiliseks energiaks, ei läheks meie kliimas sügisest kevadeni diiselauto üldse kunagi soojaks. Seega on kõik väikesed (ja sageli ka suuremad) diiselmootorid vastava süsteemiga varustet sõltumata autotootjast ning kui Su auto pole toodetud soojale turule (nagu Itaalia olnuks), peab vastav süsteem olemas olema ning toimima.
Termostaadi viga on võrdlemisi lihtne sõites tuvastada. Kui linnas ja tühikäigul temperatuur natuke kõrgemaks (nt kasvõi 70 C) läheb ning maanteele minnes jälle ära langeb, käib vesi pidevalt radiaatorist läbi ja jahtub maanteel sõidutuulega maha ning seega on termostaat pidevalt lahti ja vigane.
Parimate soovidega,
Tauno