20-11-2016, 11:56 PM
Originaal õhkvedrustuse puhul tasub meeles pidada, et madaldamise tarvis lastaxe patjadest rõhku vähemax, mis muudab nad pehmemax. Liiale minnes on peagi tükid taga nii patjadel kui muudel vedrustuse komponentidel, kuna padjad ei toimi enam ettenähtud rõhuvahemikus.
Seetõttu on tänapäevastel aftermarket õhkvedrustuse komplektidel patjade endi kõrguse reguleerimise võimalus, et saax vedrustuse meelepäraselt madalax või kõrgex reguleerida ja patjad saaxid ikkagi normaalse rõhuga toimida.
https://www.airliftperformance.com/produ...uspension/
Seetõttu on tänapäevastel aftermarket õhkvedrustuse komplektidel patjade endi kõrguse reguleerimise võimalus, et saax vedrustuse meelepäraselt madalax või kõrgex reguleerida ja patjad saaxid ikkagi normaalse rõhuga toimida.
https://www.airliftperformance.com/produ...uspension/
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!