15-11-2016, 12:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2016, 12:40 PM ja muutjaks oli MB Shop.)
Ostueelne kontroll teenusena on turul olemas, samuti täisteenusliising kuni 15a vanustele sõidukitele. Vanemate pidamine käib sente lugedes, sealt raha ei tule. Rehvivahetuste ja töökodade kataloogid on netis olemas. Valitakse ikka see mis kodule lähim või kus harjutud käima.
Tegijad töökojad teile reklaamiks raha ei anna, neil on alati 2 nädalat järjekord. Valdav osa sellisi lehti mis koondavad mingi eluala firmasid on aastaga kinni läinud, turg on liiga väike et nende pidamine ära tasuks.
Mida annab siia veel lisada? Autondus on tegelt päris traditsiooniline äri, kus revolutsiooni teha on raske, viimati sai sellega hakkama näiteks Tesla kompanii. Foorumis on päris palju know-howd, ning Mercedes-Benz spetisaliste, kindlalt on foorumi tase kõrgem suvalise töökoja tasemest kuna siin on palju fanatte ning ka esinduse taustaga inimesi (ka mina). Isegi läheks niikaugele et foorumi tase on tihti kõrgem esindusest, kuna esinduses ei tööta tihtipeale fanatid, vaid palgatöölised kellel on suva mida ja kuidas nad teevad.
Pealiskaudsus lokkab tänapäeval igas valdkonnas. Töötajaid ei huvita nende töö, nad on palga töttu vähe motiveeritud ja 90% ulatuses ei ole oma ala fanatid. Mercedes-Benz fanatt tunneb teise mersumehe kiirelt ära. Sellise äri tegemiseks on pigem vaja taoline küsimustik esitada naiste või väga autokaugete inimeste foorumisse.
Tegijad töökojad teile reklaamiks raha ei anna, neil on alati 2 nädalat järjekord. Valdav osa sellisi lehti mis koondavad mingi eluala firmasid on aastaga kinni läinud, turg on liiga väike et nende pidamine ära tasuks.
Mida annab siia veel lisada? Autondus on tegelt päris traditsiooniline äri, kus revolutsiooni teha on raske, viimati sai sellega hakkama näiteks Tesla kompanii. Foorumis on päris palju know-howd, ning Mercedes-Benz spetisaliste, kindlalt on foorumi tase kõrgem suvalise töökoja tasemest kuna siin on palju fanatte ning ka esinduse taustaga inimesi (ka mina). Isegi läheks niikaugele et foorumi tase on tihti kõrgem esindusest, kuna esinduses ei tööta tihtipeale fanatid, vaid palgatöölised kellel on suva mida ja kuidas nad teevad.
Pealiskaudsus lokkab tänapäeval igas valdkonnas. Töötajaid ei huvita nende töö, nad on palga töttu vähe motiveeritud ja 90% ulatuses ei ole oma ala fanatid. Mercedes-Benz fanatt tunneb teise mersumehe kiirelt ära. Sellise äri tegemiseks on pigem vaja taoline küsimustik esitada naiste või väga autokaugete inimeste foorumisse.
www.mbshop.ee - varuosad ja lisavarustus. LEIUNURK