08-11-2016, 09:18 PM
Uuendaks teemat.
Huvitatud olen isenditest, mis pole keevitatud, pahteldatud jms.
Rooste pole probleem.
Oluline on, et kere ja detailid oleksid nii nagu nad tehasest väljusid-isegi, kui nad ei tööta need lisad.
Igasugused 260/280, mis on robustselt diiseldatud on minu hinnangul vanaraud.
Äärmisel juhul, kui asi on tehtud korrektselt ja kõik(KÕIK) funktsioonid toimivad, võib neist maksta turuhinnast ca 50%.
Hetkel vajadus:
-korralik tagumine pagasiruumi põhi koos servadega
-SEC C-piilar koos katuse tagumise osaga.
Vahutuseks võin pakkuda 126-e osi või sularaha.
Edud.
Janek
Huvitatud olen isenditest, mis pole keevitatud, pahteldatud jms.
Rooste pole probleem.
Oluline on, et kere ja detailid oleksid nii nagu nad tehasest väljusid-isegi, kui nad ei tööta need lisad.
Igasugused 260/280, mis on robustselt diiseldatud on minu hinnangul vanaraud.
Äärmisel juhul, kui asi on tehtud korrektselt ja kõik(KÕIK) funktsioonid toimivad, võib neist maksta turuhinnast ca 50%.
Hetkel vajadus:
-korralik tagumine pagasiruumi põhi koos servadega
-SEC C-piilar koos katuse tagumise osaga.
Vahutuseks võin pakkuda 126-e osi või sularaha.
Edud.
Janek
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735