25-11-2020, 01:59 PM
Mark: Mercedes-Benz
Mudel: 280SE, w126
Väljalaske aasta/Esmane reg: 22.06.1983
Mootor: 2.8, M110
VIN- Kood: WDB12602212092477
Reg. Nr: 255DCF
Ls: 228000
Värv: Roheline metallik(värvi kood teadmata)
Varustus
El. katuseluuk, 4 x el. aknad(esimesed toimivad, tagumised mitte), 2x istmesoojendused, 2x el. istmed(toimivad, aga juhtmoodulid puuduvad), Hele beez nahk salong( I gen), ABS, püsikiirushoidja(ei toimi), automaat käigukast.
Varustuse poole pealt võrdlemisi tagasihoidlik, aga originaal salong asendatud I gen. nahk sisuga. puitdekoorliistud on kas lahtised või lohakalt paigaldatud ja viga saanud, mõningad detailid on veel originaal salongist pärit, nagu ukse käepidemed ja paar põrandavaiba detaili.
Aja ja nokitsemis huvi korral ei võta ilmselt palju raha ja aega.
Kere on visuaalselt keskmisest parem, aga viimane värvimine mis tehtud on olnud rutakas. Märg-märjale lahendusega on värv liiga ruttu peale kantud, koorub ja mõraneb. Rooste kohti peamiselt polegi, nagu 126-le omane, siis tagumise akna laua pagasipoolsel poolel on roostet, karpe pole jõudnud kontrollida.
Sillad on korras, aga tagant on kosta mingit kolinat, kuid täpselt ei tea.
Mootor oli rootsist tulles tal täiendatud Megasquirt'i juhtajuga ja elektrooniliste pihustitega. kuna aga see ei toiminud nii nagu oleks pidanud, siis otsustasin, et selle vahetan täielikult välja. Siinkohal tõttas appi Hents, kes tegi kõik vajaliku kenasti, mõistlikult ja kiiresti. Seega auto sai uue juhtmestiku, uued pihustid, uue kütuselati, uue triggerwheeli(originaal jagajakorpusesse), tühikäigu mootori ja uue aju WheelsUp Racingu poolt valmistatud.
Mootor vajaks veel peenhäälestust ja külmkäivituse modifitseerimist, muudeljuhtudel toimib kenasti.
Käigukast on vana neljane atm, toimetab, aga 2 ja kolmanda vahel on väike venitus
Reduktor pisut undab, aga ühe reduktori saan veel lisaks kaasa anda
Kaasa tuleb ka plokikaas, mis oli autoga ostes kaasas
Veljed on 17" OZ Carlssonid, esimesed 8" laiad ja tagumised 10" laiad
Kuna endal pole olnud reaalselt eriti aega antud isendiga tegeleda, siis otsustasin, et pakun ja leian autole uue huvilise ja omaniku, kellel on võimalik teda värskendada ja vuntsida.
Hetkel autol ÜV puudub, kindlustus on kehtiv.
Auto asub Tartus
Auto24 link
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php...rhash=7f51
Karl- Rene
5117527
Mudel: 280SE, w126
Väljalaske aasta/Esmane reg: 22.06.1983
Mootor: 2.8, M110
VIN- Kood: WDB12602212092477
Reg. Nr: 255DCF
Ls: 228000
Värv: Roheline metallik(värvi kood teadmata)
Varustus
El. katuseluuk, 4 x el. aknad(esimesed toimivad, tagumised mitte), 2x istmesoojendused, 2x el. istmed(toimivad, aga juhtmoodulid puuduvad), Hele beez nahk salong( I gen), ABS, püsikiirushoidja(ei toimi), automaat käigukast.
Varustuse poole pealt võrdlemisi tagasihoidlik, aga originaal salong asendatud I gen. nahk sisuga. puitdekoorliistud on kas lahtised või lohakalt paigaldatud ja viga saanud, mõningad detailid on veel originaal salongist pärit, nagu ukse käepidemed ja paar põrandavaiba detaili.
Aja ja nokitsemis huvi korral ei võta ilmselt palju raha ja aega.
Kere on visuaalselt keskmisest parem, aga viimane värvimine mis tehtud on olnud rutakas. Märg-märjale lahendusega on värv liiga ruttu peale kantud, koorub ja mõraneb. Rooste kohti peamiselt polegi, nagu 126-le omane, siis tagumise akna laua pagasipoolsel poolel on roostet, karpe pole jõudnud kontrollida.
Sillad on korras, aga tagant on kosta mingit kolinat, kuid täpselt ei tea.
Mootor oli rootsist tulles tal täiendatud Megasquirt'i juhtajuga ja elektrooniliste pihustitega. kuna aga see ei toiminud nii nagu oleks pidanud, siis otsustasin, et selle vahetan täielikult välja. Siinkohal tõttas appi Hents, kes tegi kõik vajaliku kenasti, mõistlikult ja kiiresti. Seega auto sai uue juhtmestiku, uued pihustid, uue kütuselati, uue triggerwheeli(originaal jagajakorpusesse), tühikäigu mootori ja uue aju WheelsUp Racingu poolt valmistatud.
Mootor vajaks veel peenhäälestust ja külmkäivituse modifitseerimist, muudeljuhtudel toimib kenasti.
Käigukast on vana neljane atm, toimetab, aga 2 ja kolmanda vahel on väike venitus
Reduktor pisut undab, aga ühe reduktori saan veel lisaks kaasa anda
Kaasa tuleb ka plokikaas, mis oli autoga ostes kaasas
Veljed on 17" OZ Carlssonid, esimesed 8" laiad ja tagumised 10" laiad
Kuna endal pole olnud reaalselt eriti aega antud isendiga tegeleda, siis otsustasin, et pakun ja leian autole uue huvilise ja omaniku, kellel on võimalik teda värskendada ja vuntsida.
Hetkel autol ÜV puudub, kindlustus on kehtiv.
Auto asub Tartus
Auto24 link
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php...rhash=7f51
Karl- Rene
5117527