01-11-2016, 09:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-11-2016, 09:23 PM ja muutjaks oli kippari.)
(31-10-2016, 11:49 PM)v6sa Kirjutas:(31-10-2016, 09:30 PM)kippari Kirjutas: ...
Tegu on 3,7 t 8m kaatriga mis peab tõusma liuguma. Eelmine omanik vahetas mootori kui originaal ära küpses, talle sellest OM617 mallist piisas.Bensukas ei ole lihtsalt majanduslikult mõtekas.
Palju vint pöördeid vajab glissitõusuks? Diislite ökonoomsus kannatab, kui mootor peab käima 3+ krpm... Samas väänet on piisavalt ja jaksab ka läbi kiirendava reduktori hoogu kruvida.
Arvesta, et R6 pajad on praegusest pikemad. "kahepoolesed" R5 pajad aga ei anna soovitud 120 kW välja.
Mis pealoleval viga?
Ülekanne on 2,1 mootori pööret=1 kruvi pööre.Pealoleval ei ole lihtsalt piisavalt võimu keret pinnale lükata.Kooslus peab tulema selline, et tavasõidul on pöörded 2000-2200 sealjuures kruvi nurk on selline,et tõukab paadi juba pinnale,siin ongi vaja jõudu-väänet.See võimsuse suhe on teada originaal mootorite järgi.