01-11-2016, 11:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-11-2016, 11:10 AM ja muutjaks oli erx000.)
(31-10-2016, 11:49 PM)v6sa Kirjutas:Mootori pikkuse poolest oleks antud juhul mõistlik tõesti jääda 5 silindrilise juurde. Kui võtta näiteks om605 2.5td 110kw, siis sealt mootorist saaks originaal 6mm plunserite ja 3,0td turboga vabalt 150-160kw, nii et kannataks ka tund aega järjest peal hoida. See oleks kõige lihtsam ja odavam originaaljuppidega bolt-on lahendus. Suurema turbo ja suuremate pumbaelementidega ei ole ka 400kw probleem. Uuematel 4-klapistel diislitel pole pööre mingi probleem.(31-10-2016, 09:30 PM)kippari Kirjutas: ...
Tegu on 3,7 t 8m kaatriga mis peab tõusma liuguma. Eelmine omanik vahetas mootori kui originaal ära küpses, talle sellest OM617 mallist piisas.Bensukas ei ole lihtsalt majanduslikult mõtekas.
Palju vint pöördeid vajab glissitõusuks? Diislite ökonoomsus kannatab, kui mootor peab käima 3+ krpm... Samas väänet on piisavalt ja jaksab ka läbi kiirendava reduktori hoogu kruvida.
Arvesta, et R6 pajad on praegusest pikemad. "kahepoolesed" R5 pajad aga ei anna soovitud 120 kW välja.
Mis pealoleval viga?