17-09-2016, 02:22 PM
Mercedes-Benz näeb väga konkreetselt ette oma toodetud autode (ainuõige) taastamise võimaluse/võimatuse.
Alates W215-st (216/222), mille kere on täielik "komposiit", on vaja erinevate materjalide puhul erinevaid võtteid ja väga koolitatud tehnikuid, kes neid omavad.
Konkreetse W215 tagumise tiiva kõks näiteks eeldab kogu alumiiniumtagapneeli väljavahetamist, ning (Õnneks!) iga "plekksepp" seda teha ei suuda ega teegi.
Esindus teeb ja sealt ka selle töövääriline hind, mis tavaliselt ratsionaalseks ei osutu kindlustuse/omaniku jaoks.
Kvalifitseeritud tööjõu defitsiidis kantakse neid pigem maha, kui aja-/raha-/töömahukas taastamine ette võetakse.
Eriti karm on see uuemate mudelitega (W222), kus tehasegarantii/Mobilo peab säilima
Turuväärtus on neil autodel nii alla läinud, et jube. Muidugi enamus räimeparv ka, just selles hinnaklassis.
Maitse asi, kelle jaoks on äge sellist (teadmata kerekvaliteediga pahtlist) autot omada, kelle jaoks mitte.
215CL oli/on keerukas luksuauto, mille ülalpidamine on korrelatsioonis tema turuhinnaga UUEST PEAST ja on seda tänini!
Kahjuks on järelturu väärtus liiga madal neil, et "selliseid teemasid lugeda siin".
Tee endale teene, osta endale korralik, kontrollitud hooldusajalooga isend ja naudi seda!
Peale seda foorum küll kaotaks ca 3 uut postitust päevas
Alates W215-st (216/222), mille kere on täielik "komposiit", on vaja erinevate materjalide puhul erinevaid võtteid ja väga koolitatud tehnikuid, kes neid omavad.
Konkreetse W215 tagumise tiiva kõks näiteks eeldab kogu alumiiniumtagapneeli väljavahetamist, ning (Õnneks!) iga "plekksepp" seda teha ei suuda ega teegi.
Esindus teeb ja sealt ka selle töövääriline hind, mis tavaliselt ratsionaalseks ei osutu kindlustuse/omaniku jaoks.
Kvalifitseeritud tööjõu defitsiidis kantakse neid pigem maha, kui aja-/raha-/töömahukas taastamine ette võetakse.
Eriti karm on see uuemate mudelitega (W222), kus tehasegarantii/Mobilo peab säilima
Turuväärtus on neil autodel nii alla läinud, et jube. Muidugi enamus räimeparv ka, just selles hinnaklassis.
Maitse asi, kelle jaoks on äge sellist (teadmata kerekvaliteediga pahtlist) autot omada, kelle jaoks mitte.
215CL oli/on keerukas luksuauto, mille ülalpidamine on korrelatsioonis tema turuhinnaga UUEST PEAST ja on seda tänini!
Kahjuks on järelturu väärtus liiga madal neil, et "selliseid teemasid lugeda siin".
Tee endale teene, osta endale korralik, kontrollitud hooldusajalooga isend ja naudi seda!
Peale seda foorum küll kaotaks ca 3 uut postitust päevas
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”