2004 C215 CL500 tehnoülevaatuse märge 11.5.2015 "Majanduslikus möttes hävinenud"? - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110) +--- Teema: 2004 C215 CL500 tehnoülevaatuse märge 11.5.2015 "Majanduslikus möttes hävinenud"? (/showthread.php?tid=43750) |
2004 C215 CL500 tehnoülevaatuse märge 11.5.2015 "Majanduslikus möttes hävinenud"? - nostromo - 16-09-2016 11.5.2015 "Majanduslikus möttes hävinenud"-mida see peaks tähendama-mahakantud ja nüüd uuesti üles klopsitud? http://www.auto24.ee/used/2300951 Reg. number: 410MPD VIN-kood: WDB2153751A027053 ÜLEVAATUSTE AJALUGU Aeg Ülevaatuse liik Järgmise ülevaatuse aeg Otsus Odomeetri näit Nimetus 16.03.2016 Korraline 31.12.2016 Tehniliselt korras 215611 A-Ülevaatus OÜ (Rae) 25.07.2015 Korraline 31.12.2015 Tehniliselt korras 208664 A-Ülevaatus OÜ (Rae) 11.05.2015 Hävinenud Majanduslikus mõttes hävinenud 25.02.2014 Korraline 31.12.2015 Tehniliselt korras 202588 Revo H.V. OÜ 25.02.2012 Korraline 31.12.2013 Tehniliselt korras 189787 Targa AS 30.08.2010 Korraline 31.12.2011 Tehniliselt korras 181078 TRK Värvid OÜ 12.12.2007 Korraline 31.12.2009 Tehniliselt korras 130000 Jantech Grupp OÜ 23.03.2006 Korraline 31.12.2007 Tehniliselt korras Maanteeamet RE: 2004 C215 CL500 tehnoülevaatuse märge 11.5.2015 "Majanduslikus möttes hävinenud"? - Kombimiis - 16-09-2016 Mis seal ikka olla saab... Kindlustus ei pidanud mõistlikuks taastada aga keegi entusiast-ärihai-osavnäpp tõi masina Valhallast (mis muide ei pruugigi alati tähendada täiesti kookis auto sirgeks tampimist) tagasi. Eks sa pead ise kaema (spetsialistide abiga) mis ja kuidas tehtud on. Edit- silma on jäänud vist mingi müütiline 60% turuhinnast. RE: 2004 C215 CL500 tehnoülevaatuse märge 11.5.2015 "Majanduslikus möttes hävinenud"? - Laur - 16-09-2016 See tähendab seda, et remont töökojas oleks maksnud rohkem kui pool auto turuväärtusest. Kindlustus hüvitas kliendile turuväärtuse miinus jäänuk...ehk siis antud auto väärtus katkisena. RE: 2004 C215 CL500 tehnoülevaatuse märge 11.5.2015 "Majanduslikus möttes hävinenud"? - nostromo - 16-09-2016 Järgmiselt ülevaatuselt 25.7.2015 sai läbi ehk 2 kuuga taoti siis sirgeks. Kahju-see oli hetkel ainuke möistlik facelift pakkumine turul. RE: 2004 C215 CL500 tehnoülevaatuse märge 11.5.2015 "Majanduslikus möttes hävinenud"? - erx000 - 17-09-2016 Maha kandmiseks ei pruugigi midagi eriti hullu olla, näiteks kui 10a vanal autol padjad ja kardinad lahti pluss veel mõni kereplekk ja kantaksegi maha, selleks ei pea olema mootor salongi sõidetud. Üks Land Cruiser oli kunagi müügis mis oli aastase vahega kaks korda maha kantud. RE: 2004 C215 CL500 tehnoülevaatuse märge 11.5.2015 "Majanduslikus möttes hävinenud"? - nostromo - 17-09-2016 C215 kerepaneelid on plastikust ja alumiiniumist. Terast on kasutatud ainult kerekonstruktsioonidel: RE: 2004 C215 CL500 tehnoülevaatuse märge 11.5.2015 "Majanduslikus möttes hävinenud"? - arcar - 17-09-2016 Mida iganes see tähendas ei pea auto veel kookis olema,selliseid autosi kirjutatakse päris lihtsalt maha kui omanik nõuab läbi kasko esinduse remonti.Sest see maksab terve miljoni.Lepitakse kokku hinnas ja klient saab oma ning kindlustus paneb "nn vraki" müüki.keegi "omadest" saab pool muidu "maha kantud" auto,kulutab sinna natuke raha,kannab uuesti registrisse,teeb ülevaatuse ,müüb maha ja voilaa,kõik on õnnelikud.Saab ka kindlustusest auto ette lükanud tegelane oma osa ! Sinusuguseid ostjaid on vähe kes kogu ajalugu täpp täpi järel uurib ja kindlasti leidub sellisele ostja keda ei koti see pauk üldse. Mine vaata üle,kui kere sirge,uksed käivad,bagid vahetatud ja sillad sirged siis osta ära ! Ei pea kartma asjata seda eesti maha kandmist.Meil siin selline huvitav riik,et kui ei susserda siis ellu ei jää ! RE: 2004 C215 CL500 tehnoülevaatuse märge 11.5.2015 "Majanduslikus möttes hävinenud"? - siimruz - 17-09-2016 Minu tuttav töötas ammu aega tagasi kindlustuses kahjukäsitlejana, kus oli sellise CL keremudeliga analoogne juhtum. Kajustada sai auto tagaosa. St. sõideti tagant sisse. Kahjustused pealt näha minimaalsed. Ja ega seal kere polnudki suurt katki pigem iga sugu elektroonika ja muud vidinad purunesid või said kahjustada. Ja juba siiski kanti auto kindlustuse poolt maha, sest remondi eelarve oli kosmiline. Ning 2-3 kuu pärast vuras too sama CL juba julgelt liikluses ringi. Oli too veel mingi AMG kui hästi mäletan. Mingi aeg hiljem oli sama autoga põhimötteliselt uuesti sama asi. Nii et selliste isendite puhul on see täiesti normaalne. Arvestades et turuhind nagu isegi siis osta soovid on 6000-7000.- eurot. Usun et sellise auto kerge kõksu taastamis tööd võivad oluliselt rohkem maksta. Piltide järgi ei tundu kerega küll midagi erilist jutunud olema. RE: 2004 C215 CL500 tehnoülevaatuse märge 11.5.2015 "Majanduslikus möttes hävinenud"? - v6sa - 17-09-2016 (17-09-2016, 07:29 AM)arcar Kirjutas: ... Põlvega riigile munadesse ja igaks juhuks veel pöördega löögiga lõug kukla taha ka. Mida ta raisk segab siin pusinässi, eksole... Susserdajad leidub igas riigis. Samuti kannavad mitmed riigid autosid kindlustuse soovil üsna hõlpsalt maha. Võta või USA "Salvage title" - ei pea kook olema. Nurk sees, padjad lahti ja näituseks B piilar alt veidi sees - taastamishind ületab auto turuväärtuse ja nii ta pressi lähebki. Või varuosadeks. Kuigi reaalselt on auto taastatav ka ohutuks. Samas on inimesi kellel on: A) sügavalt poogen, kas väliselt üleslöödud auto ostja järgmisel kõksul ellu jääb või mitte; B) auto taastamine uueväärsesse seisukorda lõõgastus ja hobi. Mitte igaüks ei kogu marke, eksole Teiselt võiks auto osta küll, esimesega nagu väga tegelda ei tahaks, eksole. Nostromol näikse olevat kaugelearenenud KAV-sündroom. Ega selle vastu aita muu, kui käia rehve toksimas. Eks koha peal paista, kumb juhtum parajasti menetluses on. Aga lunastusse saadetud autot ei pea ilmtingimata kartma. Karta tuleb seda, kui müüja põhjuste kohta hämama hakkab... RE: 2004 C215 CL500 tehnoülevaatuse märge 11.5.2015 "Majanduslikus möttes hävinenud"? - Rolz - 17-09-2016 Mercedes-Benz näeb väga konkreetselt ette oma toodetud autode (ainuõige) taastamise võimaluse/võimatuse. Alates W215-st (216/222), mille kere on täielik "komposiit", on vaja erinevate materjalide puhul erinevaid võtteid ja väga koolitatud tehnikuid, kes neid omavad. Konkreetse W215 tagumise tiiva kõks näiteks eeldab kogu alumiiniumtagapneeli väljavahetamist, ning (Õnneks!) iga "plekksepp" seda teha ei suuda ega teegi. Esindus teeb ja sealt ka selle töövääriline hind, mis tavaliselt ratsionaalseks ei osutu kindlustuse/omaniku jaoks. Kvalifitseeritud tööjõu defitsiidis kantakse neid pigem maha, kui aja-/raha-/töömahukas taastamine ette võetakse. Eriti karm on see uuemate mudelitega (W222), kus tehasegarantii/Mobilo peab säilima Turuväärtus on neil autodel nii alla läinud, et jube. Muidugi enamus räimeparv ka, just selles hinnaklassis. Maitse asi, kelle jaoks on äge sellist (teadmata kerekvaliteediga pahtlist) autot omada, kelle jaoks mitte. 215CL oli/on keerukas luksuauto, mille ülalpidamine on korrelatsioonis tema turuhinnaga UUEST PEAST ja on seda tänini! Kahjuks on järelturu väärtus liiga madal neil, et "selliseid teemasid lugeda siin". Tee endale teene, osta endale korralik, kontrollitud hooldusajalooga isend ja naudi seda! Peale seda foorum küll kaotaks ca 3 uut postitust päevas RE: 2004 C215 CL500 tehnoülevaatuse märge 11.5.2015 "Majanduslikus möttes hävinenud"? - nostromo - 17-09-2016 Kusjuures siin läks nädal tagasi tumesinine 2000 CL500 4000€ mis pidi igati korralik olema. Endine Silberauto mehhaanik ostis, hooldas ABC ja veidi sillaosa ning pani müüki. Nii et antud 9500€ pole kaugeltki turu odavaim. Omaniku väitel pidi auto korralik olema v.a. pagasiluuk olla veidi halvasti värvitud mis on siis plastikust. Leedu piltide põhjal ülikorralik 2003 facelift CL500 8000€ juba vist paraku müüdud. |