12-09-2016, 10:07 AM
Umbes 2 nädalat tagasi käisin Silberautos ja ostsin tagumisse diferentsiaali uue õli ning soojaklapi.
Õlivahetusel võtsin ette sest salongi hakkas kostuma imelik heli. Kuna auto on nii hästi polsterdatud, siis kõlas ta eest keskelt. Kartsin kohe käigukasti või tagumist difrit, aga praegu tundub et on pigem rattalaager. Hetkel veel ette ei võta kuna mõnel päeval pole seda üldse kuulda ja sedasi on üsna keeruline diagnoosida kust heli täpselt tuleb. Üks video on ka selle kohta:
https://youtu.be/qG95JcQscT4
Soojaklapi tegin laupäeval ära. Kogu protsess koos riiete vahetamisega võttis kuskil 1,5h
Uuel klapil oli natuke erinev varuosakood, ilmselt on mingid muudatused sisse viidud.
Klapini pääsemiseks tuli esmalt eemaldada kojamehed, nende all olev plastik ning elu läks hulka lihtsamaks kui ma eemaldasin ka kojameeste mootori koos varrastega. Vabastada tuli 4 klambrit/voolikut ja natuke jooksis jahutusvedelikku maha. Leke suur ei olnud, pigem oli kitsas ja rõve. Hakkama sain 13mm padruni koos pikenduse ja narrega, konksulaadse kruvikeerajaga ja tavaliste näpitsatega.
Peale vahetust kontrollisin kas kõik töötab ning hakkasin lahkama vana klappi. Väljast tundus kõik ilus, aga seest avanes selline pilt:
Mootor ringi ei käinud ja praegu pole jõudnud veel taastada ka seda. Võimalik et saaks asja.
Nüüd töötab kliima ka tagumises otsas ja käetoes asuvas laekas.
Õlivahetusel võtsin ette sest salongi hakkas kostuma imelik heli. Kuna auto on nii hästi polsterdatud, siis kõlas ta eest keskelt. Kartsin kohe käigukasti või tagumist difrit, aga praegu tundub et on pigem rattalaager. Hetkel veel ette ei võta kuna mõnel päeval pole seda üldse kuulda ja sedasi on üsna keeruline diagnoosida kust heli täpselt tuleb. Üks video on ka selle kohta:
https://youtu.be/qG95JcQscT4
Soojaklapi tegin laupäeval ära. Kogu protsess koos riiete vahetamisega võttis kuskil 1,5h
Uuel klapil oli natuke erinev varuosakood, ilmselt on mingid muudatused sisse viidud.
Klapini pääsemiseks tuli esmalt eemaldada kojamehed, nende all olev plastik ning elu läks hulka lihtsamaks kui ma eemaldasin ka kojameeste mootori koos varrastega. Vabastada tuli 4 klambrit/voolikut ja natuke jooksis jahutusvedelikku maha. Leke suur ei olnud, pigem oli kitsas ja rõve. Hakkama sain 13mm padruni koos pikenduse ja narrega, konksulaadse kruvikeerajaga ja tavaliste näpitsatega.
Peale vahetust kontrollisin kas kõik töötab ning hakkasin lahkama vana klappi. Väljast tundus kõik ilus, aga seest avanes selline pilt:
Mootor ringi ei käinud ja praegu pole jõudnud veel taastada ka seda. Võimalik et saaks asja.
Nüüd töötab kliima ka tagumises otsas ja käetoes asuvas laekas.