05-09-2016, 10:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-09-2016, 10:48 AM ja muutjaks oli 92S500.)
Poolast õnnestus mul vennale tellida hinnaga 200.-tk + saatmine. Olid originaal mb karbis ja kinnises kilekotis. Siin muidu lett vist midagi 400? Täpselt ei tea, oleneb kes mis hinnaga pakkuda suudab. Remonditud asju liigub ka aga soovitan neist veel täna hoiduda, kuna piezo pihustil on 0-kalibreerimis kood peal, mida on võimeline andma ainult tehas. Selle järgi antakse siis mootori ecule info, mis tingimustel on pihusti kinnises asendis ja kuidas antud piezo elementi juhtida, nn stardi positsioon.
Vanadel r4,5,6 cdi mootoritel on solenoid pihustid. Need on remonditavad ka siin kohapeal ja toimetavad edukalt. Pihustid ise muidu samad jah kõigil kuid läbilaske võime erinev. Juhul kui näiteks 3.2 pihustid panna 2.7, siis vaja ecus üks kaart ära vahetada. Iseenesest lihtne asi. Võib ka lihtsalt peale visata teised ja ka töötab, kuid ise pigem ei soovita seda, võib kaotada võimsuses või hakata suitsema teatud koormustel. Kindlasti ei soovita eri koodiga pihusteid ühel mootoril kasutada. Kui teema omanik soovib võib mu offtopicu eraldi teemasse mõni moderaator tõsta või üldse kustutada. :-)
Vanadel r4,5,6 cdi mootoritel on solenoid pihustid. Need on remonditavad ka siin kohapeal ja toimetavad edukalt. Pihustid ise muidu samad jah kõigil kuid läbilaske võime erinev. Juhul kui näiteks 3.2 pihustid panna 2.7, siis vaja ecus üks kaart ära vahetada. Iseenesest lihtne asi. Võib ka lihtsalt peale visata teised ja ka töötab, kuid ise pigem ei soovita seda, võib kaotada võimsuses või hakata suitsema teatud koormustel. Kindlasti ei soovita eri koodiga pihusteid ühel mootoril kasutada. Kui teema omanik soovib võib mu offtopicu eraldi teemasse mõni moderaator tõsta või üldse kustutada. :-)