05-09-2016, 10:12 AM
(05-09-2016, 06:41 AM)92S500 Kirjutas:Kui juba pihustite teemaks läks, siis mis need V6 omad tänapäeval maksavad? R6 omad siis remonditavad ja 2.2-2.7-3.2 kõigil ühed pihustid?(03-09-2016, 11:42 PM)onu_siim Kirjutas: V6 ja pihustiprobleemid? Ebaadekvaatne jutt...Pigem on piezo pihusti kulumise eitamine ebaadekvaatne.
V6 või V8 siin pole mingit vahet, ka muud saksa margid, mis esimese gen. piezo pihusteid kasutavad, vaevlevad nende probleemide käes. Asjatundmatu inimese jaoks võib ju kõik ideaalne olla ja auto sõita, kuid kui 60ms lühendatakse pihusti lahtioleku aega, selleks et kuidagi kogus kontrolli all hoida, siis midagi on mäda. Autod millel on all dpf, varjavad need vead ära, kuid kaugel ei ole enam ka dpf vahetus ja kehvemal juhul mootori vahetus. Ilma dpf autod suitsevad valget/halli enamasti külmalt ja ka.soojalt, kiirendama hakates viskavad sinakat/musta. Ekstreemsemal juhul käivitades lööb nn tagasi või teeb tugeva terava klõpsu, kuna pihusti ei.sulgu korralikult ja kütus tilgub kuuma kolvi peale mis uuesti käivitades tekitab tugeva detonatsiooni. Sama häda oli ka mu venna v6-l, õnneks sai jaole ja uued pihustid lahendasid kõik mured. Ls 280k eesti ajalooga auto. Olen näinud ja kuulnud ca kümmnest om642 mootorist millel kolvis mõrad ja saaled ringi just sellel samal põhjusel. Saaled siis saavad kannatada juhul kui dpf liiga tihti põletatakse ja osa põlemata kütusest jõuab karterisse, ning "õli" tase hakkab tõusma. Sama häda on ka vag grupi ja bmw diislitel, mis samu pihusteid kasutavad. Piezo eluiga on 200-300k ja kõik. Väga hea kütusega võid ka rohkem välja vedada aga stendis nad enam mingit kriitikat ei kannata. Piezo pihusti tänasel päeval ei ole parandatav. Stariga saab väga lihtsalt piezo pihusti seisundit jälgida kui muudest "märkidest" juht juba aru ei saa.