29-08-2016, 08:33 AM
Miks te ei kontrolli netist kalkulaatoriga üle? Näiteks siit:
http://fixus24.ee/rehvi-kalkulaator.php
Rehvidiameetrite vahe on pea 4 cm, mida on liiga palju ja probleemid tekivad. Praegu näeb veojõukontroll läbi ABSi andurite, et tagarattad libisevad pidevalt läbi...
Kui panna väiksemad ette, hakkab auto arvama, et esimesed libisevad. Kas ja kuidas säärane asi võiks elektroonikat kahjustada, oskavad ehk targemad öelda. MInu piiratud teadmiste kohaselt ei juhtu midagi
Mina enda omaga teeks hädapärased sõidud ära sellisena, lihtsalt laseks esirehvides rõhu nii 1,7 peale (siiski hooolikalt rehvi olukorda jälgides!!!) ja taga tõstaks 2,5 peale. Ning arvestaks säärast rõhkudega mängimist ka auto juhtimisel - üsna vedelaks läheb esiots... Igasugused servad ja augud võivad ka rehvist läbi veljeni lüpüa. Aga vähemalt võiks meil legaalsetel kiirustel stabiilsuskontroll pükstes püsida.
http://fixus24.ee/rehvi-kalkulaator.php
Rehvidiameetrite vahe on pea 4 cm, mida on liiga palju ja probleemid tekivad. Praegu näeb veojõukontroll läbi ABSi andurite, et tagarattad libisevad pidevalt läbi...
Kui panna väiksemad ette, hakkab auto arvama, et esimesed libisevad. Kas ja kuidas säärane asi võiks elektroonikat kahjustada, oskavad ehk targemad öelda. MInu piiratud teadmiste kohaselt ei juhtu midagi
Mina enda omaga teeks hädapärased sõidud ära sellisena, lihtsalt laseks esirehvides rõhu nii 1,7 peale (siiski hooolikalt rehvi olukorda jälgides!!!) ja taga tõstaks 2,5 peale. Ning arvestaks säärast rõhkudega mängimist ka auto juhtimisel - üsna vedelaks läheb esiots... Igasugused servad ja augud võivad ka rehvist läbi veljeni lüpüa. Aga vähemalt võiks meil legaalsetel kiirustel stabiilsuskontroll pükstes püsida.