26-08-2016, 08:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-08-2016, 08:37 PM ja muutjaks oli pukkko.)
Vahepeal siis tegelenud õhu probleemiga. Sain masina käima ja näha ikka, et õhku süsteemis liigub korralikult. Vahetasin kütusefiltri juures asuvad o-rõngad ära, ka jämefiltri peale ja ka alt väljuva. Rohkem o-rõngaid polnud käepärast. Sai ka üle vaadatud teisi plastiktorude o-rõngaid aga tundusid korralikud. Igale poole ei saand kätt vahele ka. Ikka õhk sees ja paremaks ei lähe. Süsteemist ka kütusesoojendi vahelt ära võetud ja otse pandud. Üldjuhul lekib enamjaolt see. Panin siis täna otse kanistrist tööle et välistada paagi ja põhja-aluse osa lekked. Ja ikka õhk sees. Tuleb vist ikkagi terve krempel välja vahetada KSP ja filtri ümbruses.
Ajutiseks lahenduseks, kuidas hästi käima läheks on see, et pargin nina veidi alla poole kui tagaotsa. Kuskilt UK foorumist lugesin, et aitab ning toimibki
Tegelesin veel ainult kuuma puhuva kondiga. Lappasin soojakraanid pealt lahti, puhastasin ära ja tagasi kokku. Kuskil viieks minutiks sain kõrvalistuja poole külma puhuma. Peab mingipäev veel seda uurima. Kuid arvan, et süsteem läbi seal. Koputasin peale ka aga ei midagi.
Piduripedaal hakkab ka ajaga minema lambajala moodi. Proovisin siis õhutada aga õhutusniplid tagumiste rataste juures nii kinni roostetand kui vist üldse võimalik.
Ajutiseks lahenduseks, kuidas hästi käima läheks on see, et pargin nina veidi alla poole kui tagaotsa. Kuskilt UK foorumist lugesin, et aitab ning toimibki
Tegelesin veel ainult kuuma puhuva kondiga. Lappasin soojakraanid pealt lahti, puhastasin ära ja tagasi kokku. Kuskil viieks minutiks sain kõrvalistuja poole külma puhuma. Peab mingipäev veel seda uurima. Kuid arvan, et süsteem läbi seal. Koputasin peale ka aga ei midagi.
Piduripedaal hakkab ka ajaga minema lambajala moodi. Proovisin siis õhutada aga õhutusniplid tagumiste rataste juures nii kinni roostetand kui vist üldse võimalik.