10-08-2016, 04:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2017, 10:01 AM ja muutjaks oli Marksus.)
Pildid on seekord rohkem illustratiivsed, aga käisin jälle Viljandis ja sai natuke auto kallal nokitsetud.
Eile vahetasin tagumised kettad ja kõik klotsid ära. Värinad on nüüd kadunud. Kettad olid nii vähe kulunud kuid kõverad. Kahju oli võssa visata. Klotsid jätsin tagavaraks alles.
Ühe poole sain esimese hooga kohe ilusti lahti ja vahetatud, teisel poolel ei tulnud üks liugtihvt lahti ja pidin sinna peale keevitama ning remontkomplekti ostma. Originaalid on Torx otsaga, uus sai kuuskant. Uutel ehk enam üle keeramisega probleeme ei tule. Lisaks läks kulumisandur katki. Sõitsin Viljandist Tallinnasse tagasi ja täna keerasin parklas ratta alt ja panin kulumisanduri ka juurde. Armatuur jälle veavaba
Parkimispidurit tuleb vist natuke peale keerata, millegi pärast pole sellel mudelil isereguleeriv. Ilmselt tuleb kõhualt trosse pingutada, sest klotsid said ilusti trumlile ligi keeratud.
Lisaks mahtus eilsesse veel dünaamiline õlivahetus, selle lasin ka Viljandimaal Suure-Jaanis teha. 244 000 oli umbes ees, varem oli ainult teadaolevalt korra õli vahetatud, loputatud mitte. Sellegipoolest oli kast ilus, puru magneti peal polnud ja õli oli ka päris puhas. Lasin ikkagi mõned liitrid läbi ja kogu kulu oli 11l. Vähemalt on sellega nüüd mureta ja minu ajal ilmselt rohkem ette ei tule võtta.
Parkimisanduri vahetus käis nii kähku et ei jõudnud isegi pildistamise peale mõelda. Vana andur oli lammutuse kirjadega jällegi, pani korra kukalt kratsima et äkki viga kuskil juhtmestikus. Praegu töötab ilusti, aga vana jätsin siiski igaks-juhuks alles.
Septembris tahaks pidurivedeliku ja lambdad ära vahetada, siis on suuremad mured kõik murtud. Pisemad nokitsemised nagu soojaklapp, termistor, tagaluugi link ja peegel jäävad nendeks õhtuteks kui jälle igav hakkab
Eile vahetasin tagumised kettad ja kõik klotsid ära. Värinad on nüüd kadunud. Kettad olid nii vähe kulunud kuid kõverad. Kahju oli võssa visata. Klotsid jätsin tagavaraks alles.
Ühe poole sain esimese hooga kohe ilusti lahti ja vahetatud, teisel poolel ei tulnud üks liugtihvt lahti ja pidin sinna peale keevitama ning remontkomplekti ostma. Originaalid on Torx otsaga, uus sai kuuskant. Uutel ehk enam üle keeramisega probleeme ei tule. Lisaks läks kulumisandur katki. Sõitsin Viljandist Tallinnasse tagasi ja täna keerasin parklas ratta alt ja panin kulumisanduri ka juurde. Armatuur jälle veavaba
Parkimispidurit tuleb vist natuke peale keerata, millegi pärast pole sellel mudelil isereguleeriv. Ilmselt tuleb kõhualt trosse pingutada, sest klotsid said ilusti trumlile ligi keeratud.
Lisaks mahtus eilsesse veel dünaamiline õlivahetus, selle lasin ka Viljandimaal Suure-Jaanis teha. 244 000 oli umbes ees, varem oli ainult teadaolevalt korra õli vahetatud, loputatud mitte. Sellegipoolest oli kast ilus, puru magneti peal polnud ja õli oli ka päris puhas. Lasin ikkagi mõned liitrid läbi ja kogu kulu oli 11l. Vähemalt on sellega nüüd mureta ja minu ajal ilmselt rohkem ette ei tule võtta.
Parkimisanduri vahetus käis nii kähku et ei jõudnud isegi pildistamise peale mõelda. Vana andur oli lammutuse kirjadega jällegi, pani korra kukalt kratsima et äkki viga kuskil juhtmestikus. Praegu töötab ilusti, aga vana jätsin siiski igaks-juhuks alles.
Septembris tahaks pidurivedeliku ja lambdad ära vahetada, siis on suuremad mured kõik murtud. Pisemad nokitsemised nagu soojaklapp, termistor, tagaluugi link ja peegel jäävad nendeks õhtuteks kui jälle igav hakkab