29-07-2016, 07:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-07-2016, 07:55 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(28-07-2016, 09:09 PM)mozkito Kirjutas: ...
Kui varasemalt oli ummistuse põhjuseks punased tükikesed, siis seekord olid rohelised tükid ja lisaks mingi osa kummitihendist, mille sugust väidetavalt latis ei esine.
...
Vat nii käib "remont".
![Retard Retard](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/retard.gif)
![Icon_rolleyes Icon_rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Eusa_doh Eusa_doh](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_doh.gif)
No tegelikult ongi pudeneva sisekoordiga voolikut halb kuni võimatu defekteerida ilma lahkamata.
![Eusa_shifty Eusa_shifty](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_shifty.gif)
Küll poleks Sa esimene, kellel on paagifilter ikaldunud:
http://www.benzworld.org/forums/w163-m-c...oir-2.html
Kolm voolikut seal on. Lase pressida uus survevoolik vanade otste külge Hydroskandis (või soeta poest uus!), rõhuvabade tagasivooludega saad ise hakkama, kui tahtmist on. Vooliku saad sealtsamast Hydroskandist.
Kui kusagil mingeid düüse on, siis kas rõhuvoolikus pumba järel või jahutustoru otsas. Kuigi ma ei näe mingit põhjust, miks peaks mingeid eraldi düüse üldse olema... Aga ega ma pole ka roolivõimenduse asjatundja ja emmelli pidamiseks liiga vaene pealegi.
![Eusa_silenced Eusa_silenced](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_silenced.gif)