27-07-2016, 11:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-07-2016, 11:52 PM ja muutjaks oli erx000.)
OMC teine katse läks selle nahka et turbo külmakoja küljes olev kiirliitega plasttoru oli sulama läinud, ots umbne. Kuna sealt on võetud rõhk nii boosti kellale kui ka ALDA-le, siis ei näitanud rõhku ega andnud ka kütet peale, uue toruga sõitis jälle. Enne viga üles ei leidnud kui alles turbot maha võttes, visuaalselt oli kõik korras.
Ajalooline hetk kus mootor sai esimesed uued jupid, jäigemad klapivedrud ja kuna vedru tugiseibid on tihendite all siis ka uued sääretihendid. Nukkvõllid olid üsna kulunud, need asendusid vähem kulunutega.
Väljalase on nüüd turbost kuni taha resoni 4" ja sealt läheb 2x3" et vaiksem oleks. Uuesti dünos käidud ja sel korral rattast 408kw 858nm ehk siis mootorist ca 480kw 640hj 1000nm. Mootorit ei ole lahti võetud ja kõik originaal, rõhku oli sel korral 3.4 bari.
Ajalooline hetk kus mootor sai esimesed uued jupid, jäigemad klapivedrud ja kuna vedru tugiseibid on tihendite all siis ka uued sääretihendid. Nukkvõllid olid üsna kulunud, need asendusid vähem kulunutega.
Väljalase on nüüd turbost kuni taha resoni 4" ja sealt läheb 2x3" et vaiksem oleks. Uuesti dünos käidud ja sel korral rattast 408kw 858nm ehk siis mootorist ca 480kw 640hj 1000nm. Mootorit ei ole lahti võetud ja kõik originaal, rõhku oli sel korral 3.4 bari.