Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211, E320, 2003 - Marksus
#10
Tänud tagasiside eest. Auto tegelikult küll igapäevaselt Tallinnas, kuid Viljandi kandist on pärit küll ja liigub sealkandis ka ikka mõned korrad kuus.

Igatahes nüüd on jälle miskit kirjutada.
Õli ja filtrid said vahetatud ca 2 nädalat tagasi. Õlivahetusel tuli välja, et kasti ja mootori vahelt lekib mootoriõli. Ei tilgu küll, aga ühenduskoha võtab niiskeks. Töökojast teised mehed rääkisid, et olid omal ka vahetanud simmerit, aga lõpuks hakkas veel rohkem immitsema. Et kui loiku alla ei teki ja õli juurde ei pea valama, siis las jääda. Ise arvan sama.

Kasti pesuni pole veel jõudnud, vahepeal võttis haigus rajalt maha ja siis sai juba puhkus ka läbi. Õnneks kohalikud Viljandimaal tegelevad sellega ja lubasid ära teha kui jälle maale satun.




Suurtest tegemistest sai nüüd lõpuks see istmejant ära tehtud. Kõik riie sai välja visatud ja nahk asemele. Oleks alguses teadnud palju see tsirkus lõpuks maksma läheb ja palju sinna aega kulub oleks tegemata jätnud.

Koos autoga ostsin järgmisel päeval siis terve salongi jagu inglise autot juurde. Kohe algusest oli teada, et esimeste polstritega tuleb natuke leiutada, et peeglinupud õigele küljele saaks. Arvasin et piisab kui oma iluliistud lihtsalt ümber vehin ja ongi paigas.

Päris viisakad nägid teised välja küll ja lootsin et kerge pesuga ja päeva jagu tööga on salong nagu uus.
Kahjuks aga lisaks sellele et inglise sisul on peeglinupud teise koha peal, on neil ka aknatõstuki lülititel erineva suurusega pesa ja muidugi tagaluugi nupp. Kirss tordil oli veel see, et minul jookseb õhukanal polstri seest mida doonoril polnud. Seega ei aidanud ka käepideme ümber tõstmine ja tuli minna hoopis seda teed, et nahk ukse küljest ära eraldada.
[Pilt: IMG_0919.JPG]
Puurisin tagaküljelt mustad sulatatud plastneetidel pead ära ja kruvisin puidukruvidega kinni tagasi. Hea oli vähemalt see, et praegune sisu ei vajanud nii suurt pesu.
[Pilt: IMG_0924.JPG]
Tagumiste polstritega aga päris nii lihtsalt ei läinud. Doonorsisul polnud tagaustes airbagi ja mul oli. Polstrid erinevad siis selle poolest, et ühel on õmblus mis paugu korral koti välja laseb. Et mitte riskida lendavate uksepolstritega hakkasin otsima uusi tagumisi polstreid. Selle pärast oli mul see kompott alguses müügis ka, esimesi nahkasid polnud veel ära vahetanud. Lõpuks leidsin hirmsasti hallitavad ardesia lammutusest ja mees muudkui seletas et keemiline teeb puhtaks ja hind on selline. Kole krimpsus näoga võtsin nad sealt siis ikkagi ära ja viisin kohe keemilisse ka, lootsin et siis ei pea vähemalt tagumises otsas hakkama kruvidega jändama. Loomulikult riidest osa pealt ikkagi hallitus maha ei tulnud ja täpselt sama jama tuli ette võtta mis esimestega. Selleks ajaks kui keemilisest tagasi sain olid juba esimesed polstrid ära ka hakitud niiet tagasiteed enam polnud.
Puurisin lahti
[Pilt: IMG_0930.JPG]
Ja keerasin kruvidega kokku tagasi
[Pilt: IMG_0932.JPG]
Jäi täitsa korralik
[Pilt: IMG_0931.JPG]
Kõige lihtsamalt läks tagumiste istmete vahetusega. Tund aega vast, selle ajaga koristasin istmete aluse mati ja pagasnikumati ka ära.
Juhiistmega oli ka üsna valutu, pool tundi enne mõtlesin ja mõõtsin ja teise poole tunni pärast oli see ka vahetatud ja toimis nagu peab.
Keerulisem oli kõrvalistuja tooliga ja seda kahel põhjusel: Kuna inglismaal oli see juhiiste, siis puudus sealt sensor mis saab aru kas kellegi tagumik on seal või ei ole. Kui oleks otse sisse visanud oleks SRS karjuma hakanud. Tean sest karjus Big Grin
Teine probleem oli sellega, et juhiiste oli mäluga mis tähendab et juhtimine käis uksepolstri pealt. Lisaks liikus elektriga edasi-tagasi.

Esimese hurraaga kakkusin lihtsalt nahad maha ja mõtlesin et viskan oma istmele ümber, sedasi jäävad sensorid ja juhtimine vana istme peale. Poole kokku ladumise peale oli näha, et istmed on ikka hoopis erineva disainiga, olgugi et sisu olevat 2005 autost tulnud ja nahk ei taha väga istuda. Venitasin ikka istmepõhja kuidagi peale ja arvasin et käib kah. Suurem probleem oli seljatoega. See erines nii kuju kui poldivahe poolest seega ei sobinud 2003 raamile nahast kate ega ei sobinud 2003 istmepõhjale 2005 seljatugi. See tegi ikka väga morniks ja tolleks päevaks lõin lõpuks käega.

Järgmisel hommikul hakkasin uuesti lammutama, võtsin selle inglise naha oma istmete pealt uuesti maha, korjasin kõik inglise istme tükid kokku ja hakkasin uurima kuidas ma selle nüüd seal ikkagi tööle saan. Juhtmekimp oli suures osas erinev, kohe sobis ainult airbagi pistik ja soojendus. Vandusin ja nokitsesin vist ligi 6h kuni lõpuks sain hübriidistme:
Kogu juhtmekimbu võtsin enda kõrvalistuja istmelt. Mootoritesse vedasin kõik juhtmed käsitsi uuesti ja reisijatuvastuse lõikasin ka lõpuks vana porolooni seest välja ja panin uuele sisse. Siinid ja kangi panin ka enda auto pealt. Laias laastus sai asi korda, 2 pisiasja on, aga kuna kopp on praegu ikka totaalselt ees, siis esialgu nendega ei tegele. Nimelt ripuvad lülitid praegu juhtmete otsas. Peitsin küll polstri alla ära, aga natuke kahtlane näeb välja. Teiseks ei saa istme esimest otsa üles-alla kruttida. Vanal sisul oli see kangiga, uuel elektriga. Saaks elektriga tööle ja juhtmed on selleks ka veel olemas, aga nupp lihtsalt ei võimalda. Eks paistab- kui isu peaks jälle peale tulema, siis ostan ebayst parempoolse istme parempoolse plastiku koos lülititega ja ongi mõlemad mured kohe murtud.
Kahjuks istme ehitamisest pilte ei teinud. Alguses mõtlesin et teen siis kui kokku laon, aga kokku ladudes hakkas järjest igasugust saasta tulema ja lõpuks läks täitsa meelest ära.

Mõni pilt kah tulemusest ja autost.
[Pilt: IMG_0934.JPG]

[Pilt: IMG_0933.JPG]

[Pilt: IMG_0942.JPG]

[Pilt: IMG_0940.JPG]

[Pilt: IMG_0937.JPG]

[Pilt: IMG_0935.JPG]

Rool tahab endiselt uut nahka, parempoolne iste natuke värvi. Ei tea millal viitsin.
Pidurikettad sõidavad ka pagasiruumis kaasa juba tükk aega, ei hakka üldse lubamagi midagi Big Grin

Hommikul lähen aga Lesvenisse ostueelset kontrolli tegema. Kuu aega ja 3000 km peale auto ostu. Tahaks sotti saada milline parkimisandur mul karjub ja mis seisus üldse auto täpsemalt on. Enne ostu ei saanud stariga diagnosti teha, seepärast lasen nüüd hiljem ära teha.

Muidu tundub et on päris hästi üleval pidanud ennast ja väga lootusetu juhtum polegi.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 06-07-2016, 03:58 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 06-07-2016, 05:09 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 06-07-2016, 09:10 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 08-07-2016, 12:02 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: erx000 - 08-07-2016, 12:57 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: v6sa - 08-07-2016, 08:23 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 08-07-2016, 02:04 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Tafka007 - 10-07-2016, 12:01 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Werewolf - 10-07-2016, 04:48 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 26-07-2016, 12:18 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: v6sa - 26-07-2016, 08:00 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Mike22 - 26-07-2016, 10:27 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 29-07-2016, 12:42 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 10-08-2016, 04:38 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Werewolf - 20-08-2016, 09:30 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 12-09-2016, 10:07 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Eero_S - 12-09-2016, 11:39 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 13-09-2016, 06:59 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 13-09-2016, 10:42 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: erx000 - 14-09-2016, 12:45 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Tafka007 - 14-09-2016, 06:45 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 14-01-2017, 11:32 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 28-01-2017, 08:12 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Oliver.L - 29-01-2017, 06:10 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 23-02-2017, 10:59 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 19-04-2017, 11:13 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 25-06-2017, 12:16 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 23-07-2017, 12:29 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 24-11-2017, 10:10 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 23-12-2017, 06:12 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: erx000 - 24-12-2017, 02:03 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 14-02-2018, 10:39 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 17-02-2018, 07:35 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 26-03-2018, 09:18 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: JanisL - 26-03-2018, 11:35 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 27-03-2018, 09:58 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Oliver.L - 27-03-2018, 03:06 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,592 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 688 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes Benz E200 Kompressor, 2005, W211, Plinger Plinger 0 2,079 12-08-2019, 08:48 PM
Viimane postitus: Plinger
  S124, E320 , 1995 - Even Even88 14 9,414 09-02-2019, 04:00 PM
Viimane postitus: KalevE
  MB E280T CDI, 2005 W211 rivo rivo211 9 6,218 29-01-2019, 08:23 PM
Viimane postitus: Black66
  W211 E320Cdi 12/2002 - Kubilius kubilius 37 39,653 17-08-2018, 12:10 AM
Viimane postitus: kubilius
  Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik arturmalcik 17 17,805 20-06-2018, 09:35 AM
Viimane postitus: herki
  MB E400, w211, 2003 - Taage taage 31 35,395 20-06-2018, 12:22 AM
Viimane postitus: taage
  MB W211, 280CDI E, 2006 - Karl92 Karl92 0 2,570 12-05-2018, 07:44 PM
Viimane postitus: Karl92
  MB E320 Coupe, 1993, .Alar. .Alar. 202 166,272 26-11-2017, 12:57 AM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne