12-07-2016, 09:42 PM
Täpselt asja ehitust ei tea, aga turbiini kasutatakse ju käigu lukustamiseks? Kiirendamise ajal minu loogika kohaselt käike ei lukustata ju ja turbiin seda põhjustada ei saa? Või olen asjast valesti aru saanud?
Viimastel päevadel olen täheldanud, et auto ei reageeri väiksele gaasivajutusele vaid tuleb veidi rohkem vajutada et pöörded tõuseksid. Ja kui pöörded tõusevad siis hüppega 200-300 pööret korraga ja sama hetk jõnksutab ja pöörded ka veidi käivad üles/alla kuni 1800 pööret ja sealt edasi jõnksutamine kaob, samuti pöörete ujumine, kuni käigu ära vahetab ja järgmise käiguga sama jama. Peale 50km tunnis järgmiste käikudega vibra enam ei teki. Samuti kohalt minnes esimese käiguga jõnksutamist pole kunagi olnud. Tekib peale esimeselt teisele vahetust.
Mitmes kohas kus murega käinud on lõpuks õlgu kehitatud ja ei osata viga diagnoosida.
R129 kui tegeled käigukastidega, siis äkki saaks auto üle vaadata ja omapoolse hinnangu anda asjale?
Viimastel päevadel olen täheldanud, et auto ei reageeri väiksele gaasivajutusele vaid tuleb veidi rohkem vajutada et pöörded tõuseksid. Ja kui pöörded tõusevad siis hüppega 200-300 pööret korraga ja sama hetk jõnksutab ja pöörded ka veidi käivad üles/alla kuni 1800 pööret ja sealt edasi jõnksutamine kaob, samuti pöörete ujumine, kuni käigu ära vahetab ja järgmise käiguga sama jama. Peale 50km tunnis järgmiste käikudega vibra enam ei teki. Samuti kohalt minnes esimese käiguga jõnksutamist pole kunagi olnud. Tekib peale esimeselt teisele vahetust.
Mitmes kohas kus murega käinud on lõpuks õlgu kehitatud ja ei osata viga diagnoosida.
R129 kui tegeled käigukastidega, siis äkki saaks auto üle vaadata ja omapoolse hinnangu anda asjale?