11-07-2016, 08:56 PM
Keretüüp - w202 sedaan,
Mudel - C250 TD
Mootor - OM605 110KW
Käigukast - automaat
Aasta - 03/97
LS - 272k, Eestisse tuues 2005 aastal 130k, eestis keritud pole aga enne seda eeldan et kindlasti
Värvus - hõbedane
Varustus - vändaga aknad 4x, kesklukk, püsikiiruse hoidja, konditsioneer, tagaistme peatoed allaklapitavad, 6x kõlarid, juhiistme seljakumerus ja säärepikendus õhuga
Sain siis auto omanikuks vist tänu sõpradele, kes omavad ka mersut. Mersupisiku sain neilt. Auto24 tavaliselt vaatasin ikka BMW-si kuid viimasel ajal sai ikka järjest rohkem mersusi vaadatud. Silma hoidsin peal W202, W124 ja W210l. Üks õhtu järsku nägin siis enda masina kuulutust, sai sõpradele saadetud, nad ütlesid, et davai homme lähme järgi. A24 kuulutuses oli kõik ikka väga ilus, pildid puhtad ja igatpidi pilli küüritud. Netist uurides leidsin Eesti pinnal 3 avariid. Helistades sai vene meesterahvaga aeg kokku lepitud ja Mustamäele vaatama mindud. Telefoni teel jutt oli et roostet pole ja masin väga hea..
Kuidagi liiga ilus jutt.
Kohale jõudes oli vaatepilt teine. "Roostet pole" väljendus vist selles et see on kivikaitse ja spray alla varjatud. Sai natuke puuritud ja uuritud ja kere oli nagu ta oli, paar auku ikka kah ja amatöörlikud keretööd müügihetkeks. Sai ka kohe proovisõit tehtud. Auto seest väga mugav ja püsikas töötas, atm kast linnapildis väga mugav ka. (tipptunni ajal tegin proovisõitu) Emotsioon kasvas et tundub päris hea pill ja taskus juba raha sügeles. Sai veel siis uuritud ja puuritud masinat pärast proovisõitu ja käed löödud.
Koju sõites hakkasin järjest vigu leidma:
*Kast libiseb teiselt kolmandale, linnas oli väga väike libisemine aga maanteele jõudes ja peeneks andes ikka viskas korralikult läbi.
*Kont puhub igas asendis kuuma õhku
*Proovisõitu tehes tundsin, et gaasi maha lastes käib kolks läbi
*Seisupidur ei tööta
Aga sõita väga mõnus, istme asend hea, tuju oli ka hea. Õhtul tuttav avastas , et sisselaske kollel 3 polti puudu(ei tea kuidas ise ei näind, ju ei osand vaadata).
Järgmisel hommikul siis istun hommikul autosse, et maanteeametis ära käia.
Masin tööle ei lähe, peab käiama ja nagu ei luba ka. Lõpuks sain siis käima. Suretasin välja, panin uuesti käima ja siis läks nagu kellavärk. Järgmine hommik sama jama. Kütus vajub tagasi ehk siis kuskilt läheb õhk sisse. Uurisin seda sisselaske kolle anomaaliat. Kolmel pesal vindid maas, ühte auku kukkus polt peaaegu et põhja sisse. Veel kolm pihustipesa lekivad, kütust täis. (Tagasivoolud korras). Veel leidsin tagasivooli klapi kütusevooliku küljest. Ju siis kütuse tagasivajumine on probleem olnud pikemat aega. Pluss naljakas asi veel - tagasivoolu klapi leidsin ka kütte tagasivoolu küljest. Eelmine omanik on ikka aretanud.
Kokkuvõtteks võib öelda, et leidsin parajalt vigadega masina endale. Sai ka esimesest ehmatusest müüki pandud, kuid tahaks ikka korda teha ja ise edasi sõita. Sõidumõnu on masinal küll, tulles ise Audi 80 b3 pealt.
Proovin tasapisi masinat elule aidata ja sõitma saada ning kõik abinõud on rohkem kui welcome, sest endal alles teine masin elus ja esimene MB.
Paar pilti ka
Mudel - C250 TD
Mootor - OM605 110KW
Käigukast - automaat
Aasta - 03/97
LS - 272k, Eestisse tuues 2005 aastal 130k, eestis keritud pole aga enne seda eeldan et kindlasti
Värvus - hõbedane
Varustus - vändaga aknad 4x, kesklukk, püsikiiruse hoidja, konditsioneer, tagaistme peatoed allaklapitavad, 6x kõlarid, juhiistme seljakumerus ja säärepikendus õhuga
Sain siis auto omanikuks vist tänu sõpradele, kes omavad ka mersut. Mersupisiku sain neilt. Auto24 tavaliselt vaatasin ikka BMW-si kuid viimasel ajal sai ikka järjest rohkem mersusi vaadatud. Silma hoidsin peal W202, W124 ja W210l. Üks õhtu järsku nägin siis enda masina kuulutust, sai sõpradele saadetud, nad ütlesid, et davai homme lähme järgi. A24 kuulutuses oli kõik ikka väga ilus, pildid puhtad ja igatpidi pilli küüritud. Netist uurides leidsin Eesti pinnal 3 avariid. Helistades sai vene meesterahvaga aeg kokku lepitud ja Mustamäele vaatama mindud. Telefoni teel jutt oli et roostet pole ja masin väga hea..
Kuidagi liiga ilus jutt.
Kohale jõudes oli vaatepilt teine. "Roostet pole" väljendus vist selles et see on kivikaitse ja spray alla varjatud. Sai natuke puuritud ja uuritud ja kere oli nagu ta oli, paar auku ikka kah ja amatöörlikud keretööd müügihetkeks. Sai ka kohe proovisõit tehtud. Auto seest väga mugav ja püsikas töötas, atm kast linnapildis väga mugav ka. (tipptunni ajal tegin proovisõitu) Emotsioon kasvas et tundub päris hea pill ja taskus juba raha sügeles. Sai veel siis uuritud ja puuritud masinat pärast proovisõitu ja käed löödud.
Koju sõites hakkasin järjest vigu leidma:
*Kast libiseb teiselt kolmandale, linnas oli väga väike libisemine aga maanteele jõudes ja peeneks andes ikka viskas korralikult läbi.
*Kont puhub igas asendis kuuma õhku
*Proovisõitu tehes tundsin, et gaasi maha lastes käib kolks läbi
*Seisupidur ei tööta
Aga sõita väga mõnus, istme asend hea, tuju oli ka hea. Õhtul tuttav avastas , et sisselaske kollel 3 polti puudu(ei tea kuidas ise ei näind, ju ei osand vaadata).
Järgmisel hommikul siis istun hommikul autosse, et maanteeametis ära käia.
Masin tööle ei lähe, peab käiama ja nagu ei luba ka. Lõpuks sain siis käima. Suretasin välja, panin uuesti käima ja siis läks nagu kellavärk. Järgmine hommik sama jama. Kütus vajub tagasi ehk siis kuskilt läheb õhk sisse. Uurisin seda sisselaske kolle anomaaliat. Kolmel pesal vindid maas, ühte auku kukkus polt peaaegu et põhja sisse. Veel kolm pihustipesa lekivad, kütust täis. (Tagasivoolud korras). Veel leidsin tagasivooli klapi kütusevooliku küljest. Ju siis kütuse tagasivajumine on probleem olnud pikemat aega. Pluss naljakas asi veel - tagasivoolu klapi leidsin ka kütte tagasivoolu küljest. Eelmine omanik on ikka aretanud.
Kokkuvõtteks võib öelda, et leidsin parajalt vigadega masina endale. Sai ka esimesest ehmatusest müüki pandud, kuid tahaks ikka korda teha ja ise edasi sõita. Sõidumõnu on masinal küll, tulles ise Audi 80 b3 pealt.
Proovin tasapisi masinat elule aidata ja sõitma saada ning kõik abinõud on rohkem kui welcome, sest endal alles teine masin elus ja esimene MB.
Paar pilti ka