09-07-2016, 09:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-07-2016, 09:21 PM ja muutjaks oli arts24h.)
Sõitsin ühe amordi puruks ennem kui vedrud alla jõudsin panna, esmaspäeval peaks uued esimesed b8 jõudma siis vahetan koos vedrudega ära.
Auto tegelikult katki eelmisest nädalast. Kaanetihend läks ära. Aga plaanis väike ümber ehitus. Viga ilmselt selles et surveaste liiga kõrge ja cooler liiga väike. Hetkel mootor pukis trein mm võrra kolbe õhemaks ja laksan uute tihendite ja saaledega mootori kokku tagasi. Ja ühtalsi teen uue sisselaske torustiku ja suur cooler kuidagi ette mahutada. Muidu sõitis 1,4 barriga kuigi turbobandiidid kirjutavad et üle 0,8 ei tasu peale keerata kui surveastet ei ole madaldatud. Ja pika tõmbega läks sisselaske temp ka 57c muidu sõitis täitsa mõnusalt autot kasutatud nüüd järgemööda ca 15000km.
Peab ikka rajale minema, käisin suurt võidusõitu vaatamas omal ajas hirmsasti sügelema kohe.
Auto tegelikult katki eelmisest nädalast. Kaanetihend läks ära. Aga plaanis väike ümber ehitus. Viga ilmselt selles et surveaste liiga kõrge ja cooler liiga väike. Hetkel mootor pukis trein mm võrra kolbe õhemaks ja laksan uute tihendite ja saaledega mootori kokku tagasi. Ja ühtalsi teen uue sisselaske torustiku ja suur cooler kuidagi ette mahutada. Muidu sõitis 1,4 barriga kuigi turbobandiidid kirjutavad et üle 0,8 ei tasu peale keerata kui surveastet ei ole madaldatud. Ja pika tõmbega läks sisselaske temp ka 57c muidu sõitis täitsa mõnusalt autot kasutatud nüüd järgemööda ca 15000km.
Peab ikka rajale minema, käisin suurt võidusõitu vaatamas omal ajas hirmsasti sügelema kohe.
Naftapress.