06-07-2016, 09:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2016, 09:37 PM ja muutjaks oli berg.)
Tervitus, sain endale Soomest leiva raha eest 124 2,5 diisli 88a kere on korralik. Eelmine omanik oli ära vahetanud plokikaane tihendi, hetke seisuga on pump ikka väga paigast. Käima ei taha eriti minna, tühi käigu pöörded liiga kõrged ja tagant heidab sinist vahest tühikäigul. Eelmise omaniku järgi, pidi pump paigast ära olema. Oleks ise teinud seda mootorit, teaks mis ja kuidas. Kuna hetke mõte oleks kruvisi keerata ja vaadata ehk paraneb. Näha oli, et pump on vist maha käinud, sest pumba kruvid olid lahti ja ploki ning pumba vahelt lekkis õli. Ehk oskab keegi pajatada? ise ei ole diisleid eriti näppinud. Kas pump käib kergelt maha s.t. et ei pea otsakaant maha võtma? Loogiline oleks, et pump seisab hammaka otsas muttriga. Pumba ja ploki vaheline tihend vist puudulik, sest peale pingutamist lekkis ikka edasi. Tean, et nendest teemadest jahutud aga ei leia üles isegi läbi otsingu. Kaas käis lihvimises, kas autodata näitab pumba surnud seisu?
Tänan.
Tänan.
CE420 v8