06-07-2016, 03:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2016, 07:57 PM ja muutjaks oli Marksus.)
Mark: Mercedes-Benz E320
Väljalaskeaasta: 10.2003
Läbisõit: 241330
Võimsus: 165 kW
Mootori valem: 3.2 V6
Lisad: Katuseluuk, 4 tsooniga kliima, BI-xenon, 5-käiku automaat, 8 turvapatja, elektriaknad, elektriistmed, ja palju muud mis kerele kohane
Muud: Tavaline tumedam sedaan heleda riidest sisuga. Värvus on isiklikult väga segadust tekitav, VIN koodi järgi oli roheline, endale paistab tumesinine ja passis on must. Erinevates valgustes viskab kõiki toone ka natuke sekka. Ülidselt on ikka tumesinine vist.
Praegu on all 16" veljed talverehvidega. Naelad väljas. Sõita väga mugav, aga ringristmikel viliseb hirmsasti ja rehvid väga head pole.
Auto oli ostes mitmete vigadega mille loen ka allpool ette. Muidu tehniliselt paistis päris heal järjel olevat ja vead õnneks väga hirmu ei teinud.
Esialgsed vead: Kontrollis käisin mustamäel mingis töökojas, kodulehel reklaamiti küll Stariga testimist, kuid kohapeal tegi mingi noor vene kutt tavalise junniga pealiskaudse testi. Õnneks nägin siiski auto alla ja sain natuke ise ka loksutada siit-sealt:
Esimesed kettad ja klotsid kulunud
Tagumised kettad kõverad
Tagumised silikoonpuksid lõtkuga
Mootoril näitab lamda viga ühes katalüsaatoris
Mootori juurest lekib väljalaskesüsteem
Katuseluuk, salongivalgus, jalgade valgus, vihmasensor, raadio ja kliima taustavalgus ei toiminud. Kõik taandus Overhead Control Paneli (OPC)- laevalgusti paneeli taha.
Piduritule kohta näitas armatuuris 3 viga, 2 parempoolse ja üks vasakpoolse kohta. Ütles et ei toimi ja sisse on lülitatud tagavaralambid.
Parkimisandurid kisavad enamuse ajast- vahetevahel toimivad normaalselt ka.
Tagumisse otsa tuleb mootoritemperatuur, kliima nupud seal mõju ei avalda.
Vasaku esimese ukse lukumootor tõmbles lukustamisel.
Rooli nahk väga väsinud ja eelmine omanik püüdis seda mingi vahendiga parandada. Nüüd lihtsalt kleepub ja pudiseb.
Istmed ja matid tahavad korralikku puhastust.
Plaanid: Lisaks eelneva korrastamisele on plaanis praegusele Audio 20 stereole lisada aux, hiljem kui rikkus majja tuleb vahetan Command raadio vastu. Talveks tuleb otsida mingid asjalikumad rehvid. Järgmiseks suveks tahaks saada 17" velgi ja normaalseid suverehve. Tagumised tiivaääred veel ei roosteta, kuid värv on pealt lahti ja tuleks enne talve sellega tegeleda.
Lähiajal juurde ka käigukasti läbipesemine ning õlivahetus.
Tean ja tunnistan, et tegemist on väga igava autoga nii kere, mootori kui varustuse poolest, kui loodan et minu ettevõtmised ja nokitsemised on abiks ka teistele sarnaste mudelite omanikele.
Püüan esimese postituse puhtamana hoida ja hakkan siia alla senistest tegemistest kirjutama.
Esimes pika sõidu võtsin kohe järgmisel päeval ette. Tallinn-Viljandi. Autos polnud varuratta kohta, kompressorit ega isegi veljevõtit. Jõudsin edukalt kohale ja üllatusi ei esinenud.
Tahtsin kohe pikal nädalalõpul palju asju ette võtta ja ostsin 10l õli, filtrid, tagumised kettad ja klotsid, silikoonpuksid, heleda nahksisu koos polstritega, ukselukumootori, vasaku tagatule plaadi ja esimese parkimisanduri.
Enamus asjadega panin kahjuks orki ja ainsana sain vahetatud lukumootori. See oli ka omaette tegemine, mis hõlmas aknatõstuki siini neetide lahti puurimist ning veriseid sõrmenukke. Nüüd toimib veatult.
Siis hakkasin istmeid vahetama ja õnneks ei kakkunud kogu vana salongi veel välja kui avastasin et mul on tagumiste uste sees airbagid. Inglise polstritel puudus vajalik avaus ja õmblus.
Airbagi polster
Tavaline polster
Mõlemad kõrvuti, airbagi korral on polstril õmblus
Praegu jätsin sisu vahetamata ning panin müüki. Kui kellelgi tõsist huvi pole, siis ostan puhkuse teises pooles õiged polstrid taha ja vahetan ikkagi ära.
Tagatule võtsin ka ära ja märkasin et LED piduritule korral on seal sees veel teine skeem mida mina ei ostnud. Jäi see tuli praegu nurka vedelema.
Parkimisandurit ei jõudnud eriti üldse uuridagi, täpselt ei tea milline lühist andis, vb annavad mitu. Selle pean Stariga välja uurima ja siis hakkama pistikutest pihta. Sai kommiraha eest tagavaraks võetud.
Õlid ja kettad lükkusid ka edasi, sest grilli isu tuli peale ja ei viitsinud palju autoga maadelda, sõita ka vaja.
Väljalaskeaasta: 10.2003
Läbisõit: 241330
Võimsus: 165 kW
Mootori valem: 3.2 V6
Lisad: Katuseluuk, 4 tsooniga kliima, BI-xenon, 5-käiku automaat, 8 turvapatja, elektriaknad, elektriistmed, ja palju muud mis kerele kohane
Muud: Tavaline tumedam sedaan heleda riidest sisuga. Värvus on isiklikult väga segadust tekitav, VIN koodi järgi oli roheline, endale paistab tumesinine ja passis on must. Erinevates valgustes viskab kõiki toone ka natuke sekka. Ülidselt on ikka tumesinine vist.
Praegu on all 16" veljed talverehvidega. Naelad väljas. Sõita väga mugav, aga ringristmikel viliseb hirmsasti ja rehvid väga head pole.
Auto oli ostes mitmete vigadega mille loen ka allpool ette. Muidu tehniliselt paistis päris heal järjel olevat ja vead õnneks väga hirmu ei teinud.
Esialgsed vead: Kontrollis käisin mustamäel mingis töökojas, kodulehel reklaamiti küll Stariga testimist, kuid kohapeal tegi mingi noor vene kutt tavalise junniga pealiskaudse testi. Õnneks nägin siiski auto alla ja sain natuke ise ka loksutada siit-sealt:
Esimesed kettad ja klotsid kulunud
Tagumised kettad kõverad
Tagumised silikoonpuksid lõtkuga
Mootoril näitab lamda viga ühes katalüsaatoris
Mootori juurest lekib väljalaskesüsteem
Katuseluuk, salongivalgus, jalgade valgus, vihmasensor, raadio ja kliima taustavalgus ei toiminud. Kõik taandus Overhead Control Paneli (OPC)- laevalgusti paneeli taha.
Piduritule kohta näitas armatuuris 3 viga, 2 parempoolse ja üks vasakpoolse kohta. Ütles et ei toimi ja sisse on lülitatud tagavaralambid.
Parkimisandurid kisavad enamuse ajast- vahetevahel toimivad normaalselt ka.
Tagumisse otsa tuleb mootoritemperatuur, kliima nupud seal mõju ei avalda.
Vasaku esimese ukse lukumootor tõmbles lukustamisel.
Rooli nahk väga väsinud ja eelmine omanik püüdis seda mingi vahendiga parandada. Nüüd lihtsalt kleepub ja pudiseb.
Istmed ja matid tahavad korralikku puhastust.
Plaanid: Lisaks eelneva korrastamisele on plaanis praegusele Audio 20 stereole lisada aux, hiljem kui rikkus majja tuleb vahetan Command raadio vastu. Talveks tuleb otsida mingid asjalikumad rehvid. Järgmiseks suveks tahaks saada 17" velgi ja normaalseid suverehve. Tagumised tiivaääred veel ei roosteta, kuid värv on pealt lahti ja tuleks enne talve sellega tegeleda.
Lähiajal juurde ka käigukasti läbipesemine ning õlivahetus.
Tean ja tunnistan, et tegemist on väga igava autoga nii kere, mootori kui varustuse poolest, kui loodan et minu ettevõtmised ja nokitsemised on abiks ka teistele sarnaste mudelite omanikele.
Püüan esimese postituse puhtamana hoida ja hakkan siia alla senistest tegemistest kirjutama.
Esimes pika sõidu võtsin kohe järgmisel päeval ette. Tallinn-Viljandi. Autos polnud varuratta kohta, kompressorit ega isegi veljevõtit. Jõudsin edukalt kohale ja üllatusi ei esinenud.
Tahtsin kohe pikal nädalalõpul palju asju ette võtta ja ostsin 10l õli, filtrid, tagumised kettad ja klotsid, silikoonpuksid, heleda nahksisu koos polstritega, ukselukumootori, vasaku tagatule plaadi ja esimese parkimisanduri.
Enamus asjadega panin kahjuks orki ja ainsana sain vahetatud lukumootori. See oli ka omaette tegemine, mis hõlmas aknatõstuki siini neetide lahti puurimist ning veriseid sõrmenukke. Nüüd toimib veatult.
Siis hakkasin istmeid vahetama ja õnneks ei kakkunud kogu vana salongi veel välja kui avastasin et mul on tagumiste uste sees airbagid. Inglise polstritel puudus vajalik avaus ja õmblus.
Airbagi polster
Tavaline polster
Mõlemad kõrvuti, airbagi korral on polstril õmblus
Praegu jätsin sisu vahetamata ning panin müüki. Kui kellelgi tõsist huvi pole, siis ostan puhkuse teises pooles õiged polstrid taha ja vahetan ikkagi ära.
Tagatule võtsin ka ära ja märkasin et LED piduritule korral on seal sees veel teine skeem mida mina ei ostnud. Jäi see tuli praegu nurka vedelema.
Parkimisandurit ei jõudnud eriti üldse uuridagi, täpselt ei tea milline lühist andis, vb annavad mitu. Selle pean Stariga välja uurima ja siis hakkama pistikutest pihta. Sai kommiraha eest tagavaraks võetud.
Õlid ja kettad lükkusid ka edasi, sest grilli isu tuli peale ja ei viitsinud palju autoga maadelda, sõita ka vaja.