01-07-2016, 12:02 AM
Osaliselt alles.
Pigem olekski küsimus - kuna juhtmestikus on pistikud (2 eraldi temp andurit? thermostaadi korpuse peal), 1 andur sisselaske kollektori küljes, 3 juhet pumba musta pistiku külge ((pumba plokipoolne külg - mis pistik see üleüldse on), 2 juhet pumba tagaosasse (mis selle pruunika priboori tööülesanne on?, pistik gaasihoovastiku külge ja siis on üks kolmene pistik ja üks kahene pistik mida ma kuhugi ühendada ei oska) ja siis kõik see juhtmestik peaks minema kuhugi edasi (kuhu täpselt?), seal on läbi lõigatud (eeldan, et miski diagnost blokki vms. ta läks?). Minu masinal on manuaalkast (kui see midagi muudab) ja tahaks selle juhtmestiku seal võimalikult lihtsalt ära teha - ehk siis andurite info, kui pump seda vajab, siis ühendaks otse pumbale (on tehtav? kuhu peaks andurite inf pumbale jõudma?). Kas pump tahab ka pöörete andurilt signaali saada?
Ühtegi juhtblokki masinal ei ole.
Samuti võib juhiseid anda vaakumi ühendamise kohta - suretusklapp on ühendatud. Muus osas on küsimärgid (suur hall klapp pumba peal, pumba küljel olevast priboorist 2 vaakumit üles poole (ühel roheline filter/klapp vahel), teine otse; 1 vaakum pumba sama proboori küljes aga külje peal. Ehk siis priboor on seadeldis millele ma õiget nime öelda ei oska. Ehk keegi tark jälle mulle lühidalt suudab selgeks teha, et kuhu need vaakumid minema peaks ja kas vajavad ka miski eraldi klappi (kui jah, siis kas elektriline lülitus või ühesuunalise vaakumi klapid) vahele.
Keeruline tekst sai aga loodan, et keegi ikka suudab läbi hammustada, mida mõtlen. Om603 td meestel ilmselt pilt silme ees.
Pigem olekski küsimus - kuna juhtmestikus on pistikud (2 eraldi temp andurit? thermostaadi korpuse peal), 1 andur sisselaske kollektori küljes, 3 juhet pumba musta pistiku külge ((pumba plokipoolne külg - mis pistik see üleüldse on), 2 juhet pumba tagaosasse (mis selle pruunika priboori tööülesanne on?, pistik gaasihoovastiku külge ja siis on üks kolmene pistik ja üks kahene pistik mida ma kuhugi ühendada ei oska) ja siis kõik see juhtmestik peaks minema kuhugi edasi (kuhu täpselt?), seal on läbi lõigatud (eeldan, et miski diagnost blokki vms. ta läks?). Minu masinal on manuaalkast (kui see midagi muudab) ja tahaks selle juhtmestiku seal võimalikult lihtsalt ära teha - ehk siis andurite info, kui pump seda vajab, siis ühendaks otse pumbale (on tehtav? kuhu peaks andurite inf pumbale jõudma?). Kas pump tahab ka pöörete andurilt signaali saada?
Ühtegi juhtblokki masinal ei ole.
Samuti võib juhiseid anda vaakumi ühendamise kohta - suretusklapp on ühendatud. Muus osas on küsimärgid (suur hall klapp pumba peal, pumba küljel olevast priboorist 2 vaakumit üles poole (ühel roheline filter/klapp vahel), teine otse; 1 vaakum pumba sama proboori küljes aga külje peal. Ehk siis priboor on seadeldis millele ma õiget nime öelda ei oska. Ehk keegi tark jälle mulle lühidalt suudab selgeks teha, et kuhu need vaakumid minema peaks ja kas vajavad ka miski eraldi klappi (kui jah, siis kas elektriline lülitus või ühesuunalise vaakumi klapid) vahele.
Keeruline tekst sai aga loodan, et keegi ikka suudab läbi hammustada, mida mõtlen. Om603 td meestel ilmselt pilt silme ees.