14-06-2016, 07:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2016, 07:48 PM ja muutjaks oli Brut.)
Niih, käes.
Asja positiivne külg on see, et ühtegi roostet pole. Mitte kuskil.
Negatiivseid ei jõua ära lugeda. No nagu ikka : mootor lonkab, käigukast elab oma salapärast elu, tagumik on longus (amort lekib, aga pump tundub õnneks korras olevat, amordid ja salvestid juba tellitud), sisu on pleekinud(kuna roostet pole) ja sees on elatud nii ees, kui ka taga, lohakalt ülevärvitud (ei tea, miks üldse värvitud), tagakardin ei tööta, jne, jne, neid vigu tuleb vähelhaaval ikka välja. Aga vähemalt on nokitsemist. Ja on lootus, et saab asja kui piisavalt raha ja aega on.
Ja iga kord jääb mul teda vaadates karp lahti ja hing kinni. Nii disaini kui ka tehniliste lahenduste poolest - mis teha - veneaja inimene - kõrvutan teda selle aja autodega, mis meil kättesaadavad olid...ja samas ka tänapäevaste autodega, mille eesmärk on olla tarbitud teatud aja ja siis pressi alla. Ühesõnaga - tehti ikka asju.
Asja positiivne külg on see, et ühtegi roostet pole. Mitte kuskil.
Negatiivseid ei jõua ära lugeda. No nagu ikka : mootor lonkab, käigukast elab oma salapärast elu, tagumik on longus (amort lekib, aga pump tundub õnneks korras olevat, amordid ja salvestid juba tellitud), sisu on pleekinud(kuna roostet pole) ja sees on elatud nii ees, kui ka taga, lohakalt ülevärvitud (ei tea, miks üldse värvitud), tagakardin ei tööta, jne, jne, neid vigu tuleb vähelhaaval ikka välja. Aga vähemalt on nokitsemist. Ja on lootus, et saab asja kui piisavalt raha ja aega on.
Ja iga kord jääb mul teda vaadates karp lahti ja hing kinni. Nii disaini kui ka tehniliste lahenduste poolest - mis teha - veneaja inimene - kõrvutan teda selle aja autodega, mis meil kättesaadavad olid...ja samas ka tänapäevaste autodega, mille eesmärk on olla tarbitud teatud aja ja siis pressi alla. Ühesõnaga - tehti ikka asju.