09-06-2016, 12:49 AM
Oleneb, kui elegantset lahendust otsid?
Lühidalt:
1. OM616 tehase lahendus on eest rihmaratta pealt. Isegi kui Euroopas vist tahhomeetrit ei pakutud, peaks anduri kronstein ja rihmaratta hammas/tihvt mootoril ikka olemas olema. Anduri (näit. A0021531328) taga on võimendi (A0015455932). Oluline on leida tahhomeeter, mis loeb üks signaal pöörde kohta. See vist on selline W123 diisli mudel, 6000rpm ehk 6000Imp: Drehzahlmesser DZM Diesel Mercedes W123 S123 TOPP.
2. Ameerika diisli mudelitel, millel on EGR saab sealt otse signaali võtta.
3. OM616 ja OM617 mootori vaheplaat peaks omavahel sobima, viimasel on ka selline versioon (A6170110245), millel on pöördeanduri koht olemas ja saad 140 hammast/signaali pöörde kohta, siis on vaja 14000Hz W123 tahhomeetrit. Muidu OM60X mootorid on 144 hammast, tahhomeetrid 14400Hz.
4. Generaatori ümber käiv aftermarket lahendus häälestatakse pärast paika, kasutades näiteks laser-tahomeetrit, mõõtes mootori reaalseid pöördeid.
Lühidalt:
1. OM616 tehase lahendus on eest rihmaratta pealt. Isegi kui Euroopas vist tahhomeetrit ei pakutud, peaks anduri kronstein ja rihmaratta hammas/tihvt mootoril ikka olemas olema. Anduri (näit. A0021531328) taga on võimendi (A0015455932). Oluline on leida tahhomeeter, mis loeb üks signaal pöörde kohta. See vist on selline W123 diisli mudel, 6000rpm ehk 6000Imp: Drehzahlmesser DZM Diesel Mercedes W123 S123 TOPP.
2. Ameerika diisli mudelitel, millel on EGR saab sealt otse signaali võtta.
3. OM616 ja OM617 mootori vaheplaat peaks omavahel sobima, viimasel on ka selline versioon (A6170110245), millel on pöördeanduri koht olemas ja saad 140 hammast/signaali pöörde kohta, siis on vaja 14000Hz W123 tahhomeetrit. Muidu OM60X mootorid on 144 hammast, tahhomeetrid 14400Hz.
4. Generaatori ümber käiv aftermarket lahendus häälestatakse pärast paika, kasutades näiteks laser-tahomeetrit, mõõtes mootori reaalseid pöördeid.