04-06-2016, 02:06 PM
Sellise auto ostu puhul ei ole määrav kalender vaid auto seisukord. Reaalseid huvilisi ei huvita, kas see mootor on sõitnud 200 000 või 300 000 km kui mootor on heas korras ja hooldatud ning antud auto kere ja sisu on tip top korras. Vanema mercedese müügihinda mõjutab kõige rohkem kere seisukord, kuna tehnika on neil üldiselt vastupidav ja hästi hooldatud mootorid näevad lahti võttes ka peale 500 000 km veel täiesti head välja.
Ja nagu ma korduvalt olen öelnud, W201 16v kogu point ongi see mootor (ja Getrag-i dog-leg kast ka muidugi). Kui mootor eemaldada, on tegu tavalise W201-ga ja tavalise heas korras w201 leiad palju odavamalt kui 16v, et sinna mingi teine mootor peale lükata.
Või kujuta endale ette, et sa ostad omale praegu korraliku BMW E30 M3-e (korralikud maxavad umbes 30 000 - 40 000 EUR-i ringis juba). Kas sa sellel rebixid ka mootori seest välja, et seda järgmise omaniku jaox säästa? Või kas sa sexixid oma tüdruksõbraga vähem, et juhul kui te kunagi lahku lähete, siis tema järgmine peika saax temast rohkem rõõmu tunda? Tegu üsna absurdsete näidetega, aga need illustreerivad hästi sinu mõtte absurdsust.
Kui sa tunned, et su 16v ei paku sulle sõites ja maja ees seistes oodatud naudingut, siis äkki ei ole see ikkagi sinule sobiv auto ja sul on mõistlikum see maha müüa ja osta endale meelepärasem masin. Mina ostsin oma 16v 6 aastat tagasi, pole seda 4-5 aastat üldse näinud ja kokku olen võib-olla 1000 km sellega sõita saanud. Selle kere on üsna otsas, sisu praktiliselt pole ja tehniline pool vajab veel veidi hoolt, aga ma tean, et see auto on minule õige, minu endaga sarnane ja ma ei müü seda ära. USA turu jaox toodetud 16v-d olid raskemad (rohkem varustust + lisa turvatalad ustes) ja jõetumad (167 hobujõudu meie autode 185 vastu), seega selgelt aeglasemad kui meie masinad, kuid sealgi leidub neid, kes on oma 16v-ga täitsa rahul. W201 16v ei sobi igaühele ja igaüx ei mõista selle erilisust. See ei ole lihtsalt Mercedes vaid DTM-i homologatsiooni tarbex loodud tänavakõlbulik variant võistlusautost. See auto ja mootor loodi võistlemisex mitte tänaval poosetamisex.
Ja nagu ma korduvalt olen öelnud, W201 16v kogu point ongi see mootor (ja Getrag-i dog-leg kast ka muidugi). Kui mootor eemaldada, on tegu tavalise W201-ga ja tavalise heas korras w201 leiad palju odavamalt kui 16v, et sinna mingi teine mootor peale lükata.
Või kujuta endale ette, et sa ostad omale praegu korraliku BMW E30 M3-e (korralikud maxavad umbes 30 000 - 40 000 EUR-i ringis juba). Kas sa sellel rebixid ka mootori seest välja, et seda järgmise omaniku jaox säästa? Või kas sa sexixid oma tüdruksõbraga vähem, et juhul kui te kunagi lahku lähete, siis tema järgmine peika saax temast rohkem rõõmu tunda? Tegu üsna absurdsete näidetega, aga need illustreerivad hästi sinu mõtte absurdsust.
Kui sa tunned, et su 16v ei paku sulle sõites ja maja ees seistes oodatud naudingut, siis äkki ei ole see ikkagi sinule sobiv auto ja sul on mõistlikum see maha müüa ja osta endale meelepärasem masin. Mina ostsin oma 16v 6 aastat tagasi, pole seda 4-5 aastat üldse näinud ja kokku olen võib-olla 1000 km sellega sõita saanud. Selle kere on üsna otsas, sisu praktiliselt pole ja tehniline pool vajab veel veidi hoolt, aga ma tean, et see auto on minule õige, minu endaga sarnane ja ma ei müü seda ära. USA turu jaox toodetud 16v-d olid raskemad (rohkem varustust + lisa turvatalad ustes) ja jõetumad (167 hobujõudu meie autode 185 vastu), seega selgelt aeglasemad kui meie masinad, kuid sealgi leidub neid, kes on oma 16v-ga täitsa rahul. W201 16v ei sobi igaühele ja igaüx ei mõista selle erilisust. See ei ole lihtsalt Mercedes vaid DTM-i homologatsiooni tarbex loodud tänavakõlbulik variant võistlusautost. See auto ja mootor loodi võistlemisex mitte tänaval poosetamisex.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!