16-05-2016, 03:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-05-2016, 03:37 PM ja muutjaks oli 92S500.)
Variante on palju, ilmselt kõige efektiivsem oleks kasutada miski gtb2260v muutuva geomeetriaga turbot, mis madalalt kiirelt spooliks. Näiteks 2bar 2500rpm, ja vastavalt vajadusele võtaks hx50 üle. VNT saab kenasti bypassida suure WG-ga. Külma poole jaoks on ka spets eraldi klapp olemas. Sellise lahenduse juures ei teki kõrgel pöördel mingit erilist lisatakistust.
Jadamisi turbo süsteem on veel omaette lahendus aga ma ei näe sellel erilist pointi kui jubedaid rõhkusi vaja pole, stiilis PR>4,5 jne.
Aga muidu olen ka varem maininud vist, et antud auto puhas ehituskäekiri meeldib. Jõudu
Jadamisi turbo süsteem on veel omaette lahendus aga ma ei näe sellel erilist pointi kui jubedaid rõhkusi vaja pole, stiilis PR>4,5 jne.
Aga muidu olen ka varem maininud vist, et antud auto puhas ehituskäekiri meeldib. Jõudu