24-04-2016, 08:47 PM
Mis W201 ja W124 tuuning vedrudesse puutub, siis sõltumata tootjast on enamik (et mitte öelda kõik, Eibach ja H&R tänavakomplektid kaasaarvatud) neist liiga pehmed, H&R Cup Kit on tänavale jälle liiga jäik. Kogenumad (kes on erinevaid tuuningvedrusid katsetanud) muretsevad 400E/E420 või 500E/E500 originaalvedrud ja lõikavad need oma soovitud kõrgusesse. SL-i (500, 600) vedrud kõlbavad vist ka.
Lisamärkusena tasub mainida, et nivoovedrustuse korral on taga kasutusel pehmemad vedrud kui tavavedrustuse korral.
Arvestades, et su autol on sportline vedrustus (kui seda tavavedrustusega asendatud pole), siis see peax juba ise tavavedrustusest jäigem ja 20-30mm madalam olema.
Vedrustuse kõrgust saab ka vedrupatjade paxusega reguleerida. Saadaval on 4 eri paxusega padjad.
Lisamärkusena tasub mainida, et nivoovedrustuse korral on taga kasutusel pehmemad vedrud kui tavavedrustuse korral.
Arvestades, et su autol on sportline vedrustus (kui seda tavavedrustusega asendatud pole), siis see peax juba ise tavavedrustusest jäigem ja 20-30mm madalam olema.
Vedrustuse kõrgust saab ka vedrupatjade paxusega reguleerida. Saadaval on 4 eri paxusega padjad.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!