15-04-2016, 04:54 PM
(15-04-2016, 04:53 PM)jaan140 Kirjutas:(15-04-2016, 04:16 PM)pikkvint Kirjutas:(15-04-2016, 03:50 PM)124STD Kirjutas: 3.0 turbol on selle lõdviku all, mis tuleb õhufiltrist, polt, mis tuleb välja keerata. Kui on vaakumiga siis tuleks miski reguleerija vist vahele panna. Kui panna pidev vaakum peale siis klapp koguaeg kinni ja puhub kõvasti rõhku, aga nii ei ole vist ei turbole ega mootorile hea.
Otse turbole max vaakum järgi siis puhub ikka 0,7 max!
Hetkel igati rahul, et niigi liigub. Kui mootorile suurem hooldus tehtud siis vaatab rõhu ja kütuse asja.
Pumba peal on vaakumtotsik. Peal reguleerimise kruvi. M6 nutikas stoperdab ja miinus kruvikaga krutid. Keera lahti poole ja loe ära keerud, saad hiljem tagasi kruvida. Mul on lõpuni lahti ja pool pööret tagasi, et kruvi kinni ei jääks. Tühikäigul ei musta aga gaasi vajutades on must taga. Turbo puhub ka 1,5 ilusti välja.
Huvitav mis minu omal siis takistab 1,5 välja puhuda.