03-04-2016, 11:37 AM
Sel teemal et w211 sõita on parem vaidlen vastu kuna istusin ümber w211 otse w219 masinasse ning w211 ei taha näha ka
Probleem on tõesti taga uste nurkadega,karpides ja tagumiste koobaste äärtega. Enda masin sai just värvitud ja probleem kiire tagasi tulema.
Diislitel kindlasti pihustid kontrollida ja turbo akutaator uurida kas vahetatud ja kas taastatud või lihtsalt kasutatud uus.
Kontrollida ka turbo külmakoja otsa lõdvikut, et oleks terve ja ei lekiks ning karteri tuulutus laseks kiiremas korras ümber teha.
Akna tõstukite trossid tuleks lasta määrida ja puhastada. Kui kiuksuvad tuleks seda kohe teha enne kui mõni tross saba annab.
Ise 320CDI omanik ja ei saa kurta eile sõitsin Pärnu mntl keskmine kiirus oli 90 km/h ning kütusekulu 5.6L sajale. Pole elusees nii rahulikult vist sõitnud.
Probleem on tõesti taga uste nurkadega,karpides ja tagumiste koobaste äärtega. Enda masin sai just värvitud ja probleem kiire tagasi tulema.
Diislitel kindlasti pihustid kontrollida ja turbo akutaator uurida kas vahetatud ja kas taastatud või lihtsalt kasutatud uus.
Kontrollida ka turbo külmakoja otsa lõdvikut, et oleks terve ja ei lekiks ning karteri tuulutus laseks kiiremas korras ümber teha.
Akna tõstukite trossid tuleks lasta määrida ja puhastada. Kui kiuksuvad tuleks seda kohe teha enne kui mõni tross saba annab.
Ise 320CDI omanik ja ei saa kurta eile sõitsin Pärnu mntl keskmine kiirus oli 90 km/h ning kütusekulu 5.6L sajale. Pole elusees nii rahulikult vist sõitnud.