Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
CLS-i juttu - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: CLS-i juttu (/showthread.php?tid=42021)



CLS-i juttu - tiit001 - 20-03-2016

Tere!

Pakub huvi 2005-2007a CLS. Hinnaklass kuni 15000€
Tema head, vead. Ilus on ta küll, kas ka mugav sõita?
Remondi ja hoolduskulude kohta minul kaa täitsa tume maa..


RE: CLS-i juttu - Mike22 - 20-03-2016

Sõita on normaalne, natuke kehvem kui W211 E-klassiga. Aknad väiksed, sees vähe ruumi, aga selle eest imeilus välisdisain.
Müra tuleb natuke rohkem autosse, sest aknad on raamita, talvel mõnikord aknatõstukitega probleeme.
2004-2005-2006 mudelitel võib esineda 7-G käigukasti jõnksutamist, peab sellele tähelepanu pöörata, eriti külmalt.
SBC pidurid on ka sellel autol olemas, aga sellest ei pea rääkima, googles palju infot. Airmatic hea ja kindel.
Ilma lisadeta CLS-i ei soovita osta, pärast on väga raske maha müüa. Samuti punase sisuga. Nii et kui osta, siis rikkaliku varustusega.
3.5 mootoril oli mingi tehasest defekt, mida garantiiga vist vahetati, peab seda uurima siis ajaloost kas tehti või mitte, 3.2 V6 diisel on nagu diisel ikka, tavalised asjad kontrollida, kõige ägedam on V8 viieliitriline.
Laki kahjustused ja rooste võivad esineda tagumistel koopadel uste äärtes, kus kleepsud asuvad.
Tallinnas võin abiks olla CLS-i vaatamisel, ise omasin 2005 CLS500 mõniaeg tagasi Smile


RE: CLS-i juttu - tiit001 - 20-03-2016

Tänud!
Siit juba leidsin ka veidi juttu.. Autolehest, või kuskilt viidati, et pikematele kodanikele vähe väikseks jääb. Ma 192cm. Kas mahun ikka sisse:-)


RE: CLS-i juttu - laisad - 20-03-2016

Võta auto vin ja saad teada mootori tüübi numbri millega saab teada ketiliini asja:

http://www.mercedesmedic.com/check-my-mercedes-benz-for-balance-shaft-issue-by-vin-m272273/




RE: CLS-i juttu - CLS25 - 02-04-2016

Sama plaan suvel omandada CLS, kuna välimuselt minuarust väga ilus soliidne masin.
Foorumis ikka suhteliselt vähe juttu CLS-st, loodan, et mehed panevad rohkem infot, mida täpsemalt auto juures vaadata, kindlasti kontrollida ning kus keegi saaks näiteks abis olla auto ülevaatamisel.


RE: CLS-i juttu - Greger - 03-04-2016

Sel teemal et w211 sõita on parem vaidlen vastu kuna istusin ümber w211 otse w219 masinasse ning w211 ei taha näha ka Big Grin
Probleem on tõesti taga uste nurkadega,karpides ja tagumiste koobaste äärtega. Enda masin sai just värvitud ja probleem kiire tagasi tulema.
Diislitel kindlasti pihustid kontrollida ja turbo akutaator uurida kas vahetatud ja kas taastatud või lihtsalt kasutatud uus.
Kontrollida ka turbo külmakoja otsa lõdvikut, et oleks terve ja ei lekiks ning karteri tuulutus laseks kiiremas korras ümber teha.
Akna tõstukite trossid tuleks lasta määrida ja puhastada. Kui kiuksuvad tuleks seda kohe teha enne kui mõni tross saba annab.
Ise 320CDI omanik ja ei saa kurta eile sõitsin Pärnu mntl keskmine kiirus oli 90 km/h ning kütusekulu 5.6L sajale. Pole elusees nii rahulikult vist sõitnud.




RE: CLS-i juttu - tiit001 - 03-04-2016

Selline naljakas küsimus, et mis hinnaga konksu lisana sellele taha saab ja/või kas seda üldse selle masina kerele panna on võimalik?
Kas seda 3,5 v6 bensiinimootorit tuleks vältida, või on hea, vaikne pommikindel, kuid veidi janune?


RE: CLS-i juttu - Renka - 03-04-2016

Nagu eelnevalt on kommenteeritud, siis pole tegemist pommikindla mootoriga.
Üleval on postitus lingiga, külasta seda.
2006 ja edasi läks eluolu paremaks