29-03-2016, 09:06 PM
Lihtsalt jutujätkuks, ehk on kellelegi tulevikus kasulik info.
Sama mudel ja modifikatsioon, remonditi turbiini ja samuti Hõbenooles.
Sümptomid samad- kaks päeva peale remonti autol ühtäkki käivitusblokeering peal. Vihje leidsin siitsamast teemast ning lahendus oligi tõesti nii lihtne nagu eelpool kirjeldatud. Lülitusvarras oli viimase sõidu ajal lahti tulnud ja mootor seisati enda teadmata D positsioonis, kusjuures võti eemaldus süütelukust takistuseta.
Käiguvalitsa hoob sai ajutiselt fikseeritud traadi ja plekitükiga (ligi pääseb vabalt, ilma põhjakatet eemaldamata), Silberautos uus originaalseib 2 €, paigaldus 3 min.
Väidetavalt ei näe remondijuhis ette peale stopperseibi eemaldamist selle asendamist uuega, kuid arvestades selle olematut maksumust võiks suuremate kulude (treilervedu teenindusse vms) vältimiseks sellise võimaliku probleemi teadmiseks võtta.
Sama mudel ja modifikatsioon, remonditi turbiini ja samuti Hõbenooles.
Sümptomid samad- kaks päeva peale remonti autol ühtäkki käivitusblokeering peal. Vihje leidsin siitsamast teemast ning lahendus oligi tõesti nii lihtne nagu eelpool kirjeldatud. Lülitusvarras oli viimase sõidu ajal lahti tulnud ja mootor seisati enda teadmata D positsioonis, kusjuures võti eemaldus süütelukust takistuseta.
Käiguvalitsa hoob sai ajutiselt fikseeritud traadi ja plekitükiga (ligi pääseb vabalt, ilma põhjakatet eemaldamata), Silberautos uus originaalseib 2 €, paigaldus 3 min.
Väidetavalt ei näe remondijuhis ette peale stopperseibi eemaldamist selle asendamist uuega, kuid arvestades selle olematut maksumust võiks suuremate kulude (treilervedu teenindusse vms) vältimiseks sellise võimaliku probleemi teadmiseks võtta.