22-03-2016, 11:50 PM
SEC on minu meelest maailma ilusaim kupee-üks unistusi.
Kuid nagu Mersude puhul ikka siis ei tasu osta halvas korras isendit kuna löpuks paned sinna ikka 5-10K sisse. Aga löpuks sul pole ikkagi päris ideaalne isend kuna päris uut autot ikka ei ehita.
Teine variant on osta kohe korralik isend kuhu paned ka raha sisse (kuna tehnika siiski 25-30a vana) kuid löpuks on sul ka ideaalses korras isend ning süda rahul.
Väga korralikud tippmudelid 560SEC-id on läinud 12-13K ka Eestis. Enam-vähem 8-10K (oli üks ideaalkorras Rodion Popovi musta värvi erand mis läks 2014 suve löpus 8500€). Kehvemad 5-7K-ühte musta Lorinseri bodykitiga 500SEC üritatakse juba aastaid müüa-varem 5K. Nüüd arusaamatul pöhjusel 8K-sisu üsna kehvas seisus-nupud kulunud jne.
Sellises seisus väga raske Eestis müüa aga pakuks nt 3-5K.
SEC-i kroomliistud jube kallid kui neid peaks puudu/vigastatud olema-vöib minna mitu tuhat.
Ülevärvimine, kerepaneelid, sisu-see köik maksab ja mitte vähe.
Kuid nagu Mersude puhul ikka siis ei tasu osta halvas korras isendit kuna löpuks paned sinna ikka 5-10K sisse. Aga löpuks sul pole ikkagi päris ideaalne isend kuna päris uut autot ikka ei ehita.
Teine variant on osta kohe korralik isend kuhu paned ka raha sisse (kuna tehnika siiski 25-30a vana) kuid löpuks on sul ka ideaalses korras isend ning süda rahul.
Väga korralikud tippmudelid 560SEC-id on läinud 12-13K ka Eestis. Enam-vähem 8-10K (oli üks ideaalkorras Rodion Popovi musta värvi erand mis läks 2014 suve löpus 8500€). Kehvemad 5-7K-ühte musta Lorinseri bodykitiga 500SEC üritatakse juba aastaid müüa-varem 5K. Nüüd arusaamatul pöhjusel 8K-sisu üsna kehvas seisus-nupud kulunud jne.
Sellises seisus väga raske Eestis müüa aga pakuks nt 3-5K.
SEC-i kroomliistud jube kallid kui neid peaks puudu/vigastatud olema-vöib minna mitu tuhat.
Ülevärvimine, kerepaneelid, sisu-see köik maksab ja mitte vähe.