20-03-2016, 06:34 PM
Sõita on normaalne, natuke kehvem kui W211 E-klassiga. Aknad väiksed, sees vähe ruumi, aga selle eest imeilus välisdisain.
Müra tuleb natuke rohkem autosse, sest aknad on raamita, talvel mõnikord aknatõstukitega probleeme.
2004-2005-2006 mudelitel võib esineda 7-G käigukasti jõnksutamist, peab sellele tähelepanu pöörata, eriti külmalt.
SBC pidurid on ka sellel autol olemas, aga sellest ei pea rääkima, googles palju infot. Airmatic hea ja kindel.
Ilma lisadeta CLS-i ei soovita osta, pärast on väga raske maha müüa. Samuti punase sisuga. Nii et kui osta, siis rikkaliku varustusega.
3.5 mootoril oli mingi tehasest defekt, mida garantiiga vist vahetati, peab seda uurima siis ajaloost kas tehti või mitte, 3.2 V6 diisel on nagu diisel ikka, tavalised asjad kontrollida, kõige ägedam on V8 viieliitriline.
Laki kahjustused ja rooste võivad esineda tagumistel koopadel uste äärtes, kus kleepsud asuvad.
Tallinnas võin abiks olla CLS-i vaatamisel, ise omasin 2005 CLS500 mõniaeg tagasi
Müra tuleb natuke rohkem autosse, sest aknad on raamita, talvel mõnikord aknatõstukitega probleeme.
2004-2005-2006 mudelitel võib esineda 7-G käigukasti jõnksutamist, peab sellele tähelepanu pöörata, eriti külmalt.
SBC pidurid on ka sellel autol olemas, aga sellest ei pea rääkima, googles palju infot. Airmatic hea ja kindel.
Ilma lisadeta CLS-i ei soovita osta, pärast on väga raske maha müüa. Samuti punase sisuga. Nii et kui osta, siis rikkaliku varustusega.
3.5 mootoril oli mingi tehasest defekt, mida garantiiga vist vahetati, peab seda uurima siis ajaloost kas tehti või mitte, 3.2 V6 diisel on nagu diisel ikka, tavalised asjad kontrollida, kõige ägedam on V8 viieliitriline.
Laki kahjustused ja rooste võivad esineda tagumistel koopadel uste äärtes, kus kleepsud asuvad.
Tallinnas võin abiks olla CLS-i vaatamisel, ise omasin 2005 CLS500 mõniaeg tagasi