12-03-2016, 11:41 PM
Mul murdusid ka roolivõimendi kinnitused millalgi ära. Tagantjärele selgus, et mulle müüdi rihm, mis oli vajalikust lühem aga mille ma ikkagi peale suutsin väänata.
Nüüdseks paigaldasin uue roolivõimendi ja uue rihma. Mingil imelikul põhjusel tekkis roolivõimu voolikusse auk ja ka see vooli välja vahetatud. Ei oska muud arvata, kui et põhjakatte puudumise tõttu lendas ratta alt midagi teravat vastu voolikut.
Pumpa vahetades ilmnes vahe vana ja "uue" vahel. Nimelt polnud vanal mingit õlitaseme tähist. Kallasingi siis enamvähem ääreni täis ja õli soojenedes hakkas see välja pressima. "Uuel" oli ilusasti vajalik tase ära tähistatud, mis oli umbes reservuaari poole peal.
Ehk on abiks.
Nüüdseks paigaldasin uue roolivõimendi ja uue rihma. Mingil imelikul põhjusel tekkis roolivõimu voolikusse auk ja ka see vooli välja vahetatud. Ei oska muud arvata, kui et põhjakatte puudumise tõttu lendas ratta alt midagi teravat vastu voolikut.
Pumpa vahetades ilmnes vahe vana ja "uue" vahel. Nimelt polnud vanal mingit õlitaseme tähist. Kallasingi siis enamvähem ääreni täis ja õli soojenedes hakkas see välja pressima. "Uuel" oli ilusasti vajalik tase ära tähistatud, mis oli umbes reservuaari poole peal.
Ehk on abiks.