Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w124 roolivõimendi pump - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w124 roolivõimendi pump (/showthread.php?tid=41861)



w124 roolivõimendi pump - swagiebear - 03-03-2016

Tere,

mure järgmine, päev enne sõitsin ja autos hakkas pööretel tulema nagu rihma kulumis vilin, külmalt vilinat ei olnud kohe kui auto soojaks läks andis pööretel vilinat, täna aga üldsegi, kui kodu parklas parkima hakkasin siis tuli roolipumps küljest ära kinnitus kohad puruks ainult alumised veel terved, rihm küljest ära Eusa_wall
mida teha kas roolipump põhjustas vilinat? kuna rihm oli 500km tagasi vahetatud. kes oskab parandada? Palju selline korda tegemine masaks?
roolipump pildil nr.8[Pilt: pic18.jpg]


RE: w124 roolivõimendi pump - 124STD - 03-03-2016

Diislitel põhjustab roolivõimu murdumist kulunud rihma pingutus amort.


RE: w124 roolivõimendi pump - kodutu - 03-03-2016

Uus roolivõimupump lihtsalt, ei maksa väga midagi. Kaasfoorumlastel ikka vast siin mõni müügis on.
Pingutusamort tasub ka ära vahetada. Üldse kogu see rihmade ja rullikute asi tuleks alati kriitilise pilguga üle vaadata, et sellised asjad kuskil tee peal ei juhtuks.


RE: w124 roolivõimendi pump - swagiebear - 04-03-2016

Tere,

Aitähh vastuste eest, sain ise targemaks veidi, oskab keegi pakkuda palju selline töö maksta võiks? koos mingi kasutatud roolipumbaga.


RE: w124 roolivõimendi pump - 124STD - 05-03-2016

Alustada võiks sellest üldse et mis mootor sul on.
Diislil on igatahes vahetus imelihtne. 2 polti ja kaks hüdrovoolikut. Kui rihma pingutus amort, töötava mootoriga silmnähtavalt käib üles alla, siis vaja see ka kindlasti vahetada. Uus maksab ~23 eur ja vahetus ka väga lihtne. Vaata kindlasti ka üle see koht üle kuhu roolivõimu pump kinnitub, ega seal mõrasid ei ole.


RE: w124 roolivõimendi pump - swagiebear - 05-03-2016

Mootoriks 300 D
[Pilt: 12788760_1124569154260305_521226956_o.jpg]

mootorit ei julgenud käima panna kuna rihm on osaliselt veel kinnitatud.


RE: w124 roolivõimendi pump - nils_ - 12-03-2016

Mul murdusid ka roolivõimendi kinnitused millalgi ära. Tagantjärele selgus, et mulle müüdi rihm, mis oli vajalikust lühem aga mille ma ikkagi peale suutsin väänata.
Nüüdseks paigaldasin uue roolivõimendi ja uue rihma. Mingil imelikul põhjusel tekkis roolivõimu voolikusse auk ja ka see vooli välja vahetatud. Ei oska muud arvata, kui et põhjakatte puudumise tõttu lendas ratta alt midagi teravat vastu voolikut.
Pumpa vahetades ilmnes vahe vana ja "uue" vahel. Nimelt polnud vanal mingit õlitaseme tähist. Kallasingi siis enamvähem ääreni täis ja õli soojenedes hakkas see välja pressima. "Uuel" oli ilusasti vajalik tase ära tähistatud, mis oli umbes reservuaari poole peal.
Ehk on abiks.