02-03-2016, 09:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2016, 09:16 PM ja muutjaks oli klm888.)
Minu teada ei ole w140 sellist ülepinge releed ?!
1.Nüüdseks see tobe gaasiseade kogu täiega autolt maas.
2.Vahetatud Väntvõlli asendiandur, nukkvõlli asendiandur,(kõik Boschi omad) puhastatud õhulugeja.
Auto käib paremini ja välja ei sure enam soojalt. Käivitusega samuti probleeme enam ei ole. Küll aga mida soojemaks mootor läheb, seda kõrgemaks ka tühikäigu pöörded (ca 1200 -1300 rpm 90 kraadi juures) Pannes D peale kukuvad pöörded 600 kanti ja lonkab ikka.
Külmast peast on ka Neutrali peal alla 1000rpm.
Ja auto on väga uimane sõites. Ilmselt avarii režiimis?
3. Piduritest nii palju, et vahetatud kõik klotsid, kettad, kulumisandurid, pidurivedelik ja pidurid õhutatud. ABS andurid olid jubedat sodi täis - puhastatud. Koheselt ABS tuled enam põlema ei hakka, pisut sõites hakkavad põlema. Ja pedaal on endiselt üsna "vedel".
Ootan aga uusi soovitusi
1.Nüüdseks see tobe gaasiseade kogu täiega autolt maas.
2.Vahetatud Väntvõlli asendiandur, nukkvõlli asendiandur,(kõik Boschi omad) puhastatud õhulugeja.
Auto käib paremini ja välja ei sure enam soojalt. Käivitusega samuti probleeme enam ei ole. Küll aga mida soojemaks mootor läheb, seda kõrgemaks ka tühikäigu pöörded (ca 1200 -1300 rpm 90 kraadi juures) Pannes D peale kukuvad pöörded 600 kanti ja lonkab ikka.
Külmast peast on ka Neutrali peal alla 1000rpm.
Ja auto on väga uimane sõites. Ilmselt avarii režiimis?
3. Piduritest nii palju, et vahetatud kõik klotsid, kettad, kulumisandurid, pidurivedelik ja pidurid õhutatud. ABS andurid olid jubedat sodi täis - puhastatud. Koheselt ABS tuled enam põlema ei hakka, pisut sõites hakkavad põlema. Ja pedaal on endiselt üsna "vedel".
Ootan aga uusi soovitusi