02-03-2016, 01:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2016, 02:15 PM ja muutjaks oli ogre111.)
Tegime paar tundi diagnostikat.
Ainus veakood mis praegu mälus oli mootori kohta, näitas vigast MAF sensorit. Mis on natukene naljakas, sest massiõhuvooluandur vahetati just eelmine aasta ära. Mitte ühtegi teist veakoodi ei olnud.
Teine asi mida vaatasime, oli see, et Intake air temperature näitas tänase ilmaga (väljas 0C, päike paistis peale) tühikäigul parklas seistes sooja mootoriga ca 57...58C. Me küll natukene testisime erinevaid andureid ja auto oli soe.Mootori jahutusvedelik oli 90C.
Sõites ca 1km linna vahel langes "Intake air temperature" ca 46C peale.
Kas see natukene palju ei ole?
Pärast ühendasime diagnostikaseadme ka teise Audi külge, tegime paar tiiru linna peal ja õhuvõtutemp oli maksimaalselt +18C.
Ainus veakood mis praegu mälus oli mootori kohta, näitas vigast MAF sensorit. Mis on natukene naljakas, sest massiõhuvooluandur vahetati just eelmine aasta ära. Mitte ühtegi teist veakoodi ei olnud.
Teine asi mida vaatasime, oli see, et Intake air temperature näitas tänase ilmaga (väljas 0C, päike paistis peale) tühikäigul parklas seistes sooja mootoriga ca 57...58C. Me küll natukene testisime erinevaid andureid ja auto oli soe.Mootori jahutusvedelik oli 90C.
Sõites ca 1km linna vahel langes "Intake air temperature" ca 46C peale.
Kas see natukene palju ei ole?
Pärast ühendasime diagnostikaseadme ka teise Audi külge, tegime paar tiiru linna peal ja õhuvõtutemp oli maksimaalselt +18C.