29-02-2016, 11:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-02-2016, 11:16 PM ja muutjaks oli ogre111.)
Veakoode on mälus küll. Varem ma arvasin et need olid seotud gaasiseadmele ümberlülitusega. Kuna gaasiseadmele ümberlülitusega tekib alati väike õrn värin mootorisse sisse, mis möödub sekunditega( see aeg kuni gaas ilusasti torudest mootorisse jõuab esimesel lülitusel).
Jään hetkel täpse vastuse võlgu, kas ta näitab seda ainult konkreetses silindris või erinevas. OBD2 diagnostikaseade on tellitud ja lähiajal saan ise täpsemalt uurima hakata.
Mootoril on kett, tegu on M112 mootoriga. Kuna läbisõit on mootoril ainult 120 000km (100% õige läbisõit), siis ma ise loodan et äkki ketiga pole probleeme. Välismaa foorumites hetkel ketiga probleeme pole väga täheldanud.
Aga pigem on tegu elektroonilise probleemiga tõenäoliselt? Elektroonikaga poole pealt on mul mõnevõrra probleeme olnud. See sama kord kui maanteel sõites auto mootor 10 korda samamoodi tegi, hakkas millegipärast gaasiseade ennast ise välja lülitama ja gaasiseadet sisse lülitades näitas auto aku märki ja visit workshop-i. Samas ma ise arvasin, et gaasiseade sattus sellepärast segadusse, et auto mootor hakkas vahele jätma. Järgmine päev oli visit workshopi silt kadunud ja gaasiseade täiesti korras.
Välismaa foorumites on inimestel olnud ka probleeme 02 andurite,ummistunud katalüsaatorite ja kütusefiltriga.
Ma ei tea kas vahelejätmine toimub ka piirajani välja, kuna 4500 pöörde pealt vahelejätmine on küllalt ehmatav, nii et jalg tõuseb automaatselt gaasipedaalilt. (mootorist käib tümpsu moodi heli läbi ja kiirendus kaob nii et kaelast käib jõnks läbi). Üldiselt üritab auto siis ka käigu üles vahetada.
Jään hetkel täpse vastuse võlgu, kas ta näitab seda ainult konkreetses silindris või erinevas. OBD2 diagnostikaseade on tellitud ja lähiajal saan ise täpsemalt uurima hakata.
Mootoril on kett, tegu on M112 mootoriga. Kuna läbisõit on mootoril ainult 120 000km (100% õige läbisõit), siis ma ise loodan et äkki ketiga pole probleeme. Välismaa foorumites hetkel ketiga probleeme pole väga täheldanud.
Aga pigem on tegu elektroonilise probleemiga tõenäoliselt? Elektroonikaga poole pealt on mul mõnevõrra probleeme olnud. See sama kord kui maanteel sõites auto mootor 10 korda samamoodi tegi, hakkas millegipärast gaasiseade ennast ise välja lülitama ja gaasiseadet sisse lülitades näitas auto aku märki ja visit workshop-i. Samas ma ise arvasin, et gaasiseade sattus sellepärast segadusse, et auto mootor hakkas vahele jätma. Järgmine päev oli visit workshopi silt kadunud ja gaasiseade täiesti korras.
Välismaa foorumites on inimestel olnud ka probleeme 02 andurite,ummistunud katalüsaatorite ja kütusefiltriga.
Ma ei tea kas vahelejätmine toimub ka piirajani välja, kuna 4500 pöörde pealt vahelejätmine on küllalt ehmatav, nii et jalg tõuseb automaatselt gaasipedaalilt. (mootorist käib tümpsu moodi heli läbi ja kiirendus kaob nii et kaelast käib jõnks läbi). Üldiselt üritab auto siis ka käigu üles vahetada.