29-02-2016, 09:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-02-2016, 09:21 PM ja muutjaks oli ogre111.)
Tervist
Autoga agressiivselt kiirendades 4000-4500 pöördel hakkab mootor vahele jätma.
See, kas "misfire" juhtub, sõltub millegipärast ilmastikuoludest ja mootori temperatuurist.
Näiteks täna külma mootoriga sõitma hakates kiirendades jättis mootor vahele. 10 minutit hiljem kui mootor oli üles soojenenud ja sama kiirendusprotsessi kordasin, enam mootor vahele ei jätnud.
Samas jällegi kuu aega tagasi, kui väljas oli -10...-15C, siis maanteel sõites hakkas "misfire"'id juhtuma 10 korda järjest isegi siis kui mootor soe oli.
Alati 4000-4500 pöörde juures kui agressiivselt kiirendada (näiteks möödasõitude ajal maanteel).
Siiamaani teostatud remonditööd:
1. Vahetasin kõik süüteküünlad nädal aega tagasi.
2. Mootori õhutuskaaned lekkisid. Puhastasin kaaned, asendasin silikooni.
3. Kontrollisin mootori õhutuskaante voolikud. Olid puhtad, terved ja korrektselt ühendatud.
4. Kontrollisin süütejuhtmete takistused. Kõik takistused olid 2k-2,2k oomi ja süütejuhtmeid liigutades takistused olid stabiilselt samad. Osad juhtmed on kunagi minevikus asendatud, osad on originaalid.
5. DMG auto-s tehti diagnostika ja vahetati massiõhuvoolu andur tutika vastu.
6. DMG auto-s vahetati süütepoole erinevate silindrite vahel. Ei leitud et süütepoolid oleksid vigased.
Autole on paigaldatud ka gaasiseade. Mootor on jätnud vahele nii gaasiseadme kui ka bensiini pealt töötades.
Igapäevaseid sõite tehes, kui üle 4k pöörde ei liigu on auto peaaegu ideaalne. Vahest harva võib ette tulla, et valgusfoori taga seistes käib õrn "tõks" mootorist läbi, nagu oleks halvasti süüdanud. Aga niisama sõites vahelejätmist ei ole.
Auto on aastast 2004, läbisõit 120 000 km.
Tehnoülevaatuse paberite järgi on mootori heitgaaside andmed väga head.
Mis arvate, mida võiksin järgmisena uurida, diagnoosima hakata?
Autoga agressiivselt kiirendades 4000-4500 pöördel hakkab mootor vahele jätma.
See, kas "misfire" juhtub, sõltub millegipärast ilmastikuoludest ja mootori temperatuurist.
Näiteks täna külma mootoriga sõitma hakates kiirendades jättis mootor vahele. 10 minutit hiljem kui mootor oli üles soojenenud ja sama kiirendusprotsessi kordasin, enam mootor vahele ei jätnud.
Samas jällegi kuu aega tagasi, kui väljas oli -10...-15C, siis maanteel sõites hakkas "misfire"'id juhtuma 10 korda järjest isegi siis kui mootor soe oli.
Alati 4000-4500 pöörde juures kui agressiivselt kiirendada (näiteks möödasõitude ajal maanteel).
Siiamaani teostatud remonditööd:
1. Vahetasin kõik süüteküünlad nädal aega tagasi.
2. Mootori õhutuskaaned lekkisid. Puhastasin kaaned, asendasin silikooni.
3. Kontrollisin mootori õhutuskaante voolikud. Olid puhtad, terved ja korrektselt ühendatud.
4. Kontrollisin süütejuhtmete takistused. Kõik takistused olid 2k-2,2k oomi ja süütejuhtmeid liigutades takistused olid stabiilselt samad. Osad juhtmed on kunagi minevikus asendatud, osad on originaalid.
5. DMG auto-s tehti diagnostika ja vahetati massiõhuvoolu andur tutika vastu.
6. DMG auto-s vahetati süütepoole erinevate silindrite vahel. Ei leitud et süütepoolid oleksid vigased.
Autole on paigaldatud ka gaasiseade. Mootor on jätnud vahele nii gaasiseadme kui ka bensiini pealt töötades.
Igapäevaseid sõite tehes, kui üle 4k pöörde ei liigu on auto peaaegu ideaalne. Vahest harva võib ette tulla, et valgusfoori taga seistes käib õrn "tõks" mootorist läbi, nagu oleks halvasti süüdanud. Aga niisama sõites vahelejätmist ei ole.
Auto on aastast 2004, läbisõit 120 000 km.
Tehnoülevaatuse paberite järgi on mootori heitgaaside andmed väga head.
Mis arvate, mida võiksin järgmisena uurida, diagnoosima hakata?